اخبار / دانشگاهی / برگزاری آ‍زمون دستياری در روز پنجشنبه در 20 حوزه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری آ‍زمون دستياری در روز پنجشنبه در 20 حوزه

دریافت سوالات آزمون پذیرش دستیاری تخصص پزشکیدر آستانه برگزاري چهل و دومين دوره آزمون پذيرش دستيار در رشته هاي تخصصي پزشکي باليني ، دبيرخانه شوراي آموزش پزشکي و تخصصي اطلاعيه اي صادر کرد.
به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا و به نقل از روابط عمومي معاونت آموزشي وزارت بهداشت، متن اين اطلاعيه بدين شرح است:
به حول و قوه الهي و با استعانت از درگاه ايزد متعال چهل و دومين دوره‌آزمون پذيرش دستيار در رشته هاي تخصصي پزشکي باليني در روز پنجشنبه مورخ 10 ارديبهشت 94 رأس ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.
اين آزمون در 20 حوزه امتحاني و در 19 شهر که در تهران در دو حوزه دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني شهيد بهشتي و دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي، درماني ايران و 18 حوزه امتحاني ديگر در دانشگاه هاي علوم پزشکي مستقر در شهرستانهاي اروميه ، اصفهان ، اهواز، کرمانشاه، بندرعباس ، تبريز ، زاهدان، شيراز، کرمان، گيلان، مازندران، مشهد ، همدان، يزد، لرستان، بوشهر، اردبيل و گلستان برگزار مي گردد.
تعداد کل داوطلبان شرکت کننده در اين دوره از آزمون 14863 نفر بوده که از اين تعداد 7497 نفر آقا و 7366 نفر خانم مي باشند که نسبت به سال گذشته 10درصد کاهش دارند.
دریافت سوالات آزمون پذیرش دستیاری تخصص پزشکی

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۴