اخبار / دانشگاهی / برگزاری آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی در ۱۰ منطقه آمایشی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی در ۱۰ منطقه آمایشی

متقاضیان خارج از کشور جهت شرکت در امتحانات جامع علوم پزشکی و پیش کارورزی شهریور ۹۶ باید برای ثبت نام به دانشگاه های علوم پزشکی مناطق ۱۰ گانه آمایشی مراجعه کنند.
<>به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه های ثبت نام کننده و برگزار کننده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی شهریور ۱۳۹۶ مناطق ۱۰ گانه آمایشی شامل دانشگاه های علوم پزشکی مازندران، تبریز، همدان، اهواز، شیراز، اصفهان، کرمان، مشهد، تهران، زنجان و دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

<>متقاضیان خارج از کشور جهت شرکت در امتحانات جامع علوم پایه و پیش کارورزی شهریور ۱۳۹۶ باید به این دانشگاه ها مراجعه کنند.

<>آن دسته از داوطلبانی که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده اند، قبل از ثبت نام از طریق سایت http://epay.sanjeshp.ir مبلغ یک میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان) به صورت اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت کنند و با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه و به همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت ملی به حوزه مرکز قطب برگزار کننده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی مراجعه کنند.

<>داوطلبان تا ۲۰ مرداد ۹۶ فرصت دارند نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

<>ثبت نام این دسته از داوطلبان به صورت مشروط است و صدور کارت ورودبه جلسه آزمون منوط به تأیید مرکز خدمات آموزشی خواهد بود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶