اخبار / دانشگاهی / برگزاری آزمون علوم پایه و پیش کارورزی امروز در سراسر کشور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری آزمون علوم پایه و پیش کارورزی امروز در سراسر کشور

<>محمدحسین پورکاظمی رئیس سنجش پزشکی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه آزمون علوم پایه و پیش کاروزی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور امروز برگزار می‌شود، گفت: این آزمون را دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌کنند اما به دلیل تراز شدن سوالات این آزمون با مدیریت سنجش پزشکی و در یک روز مشخص برگزار می شود.

وی ادامه داد: امروز پنج شنبه 17 اسفند 1396 شاهد برگزاری شصت و یکمین دوره امتحان پیش کارورزی، پنجاه و هشتمین دوره امتحان جامع علوم پایه پزشکی ، چهل و هشتمین دوره امتحان جامع علوم پایه دندانپزشکی و چهل و نهمین دوره امتحان جامع علوم پایه داروسازی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور هستیم.

<>رئیس سنجش پزشکی اظهار کرد: تمام دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی برای ادامه تحصیل باید در آزمون علوم پایه نمره قبولی کسب کنند.

<> پورکاظمی تصریح کرد: آزمون پیش کارورزی برای دانشجویان داروسازی و دندانپزشکی که مشمول تغییر آزمون نبودند و سال‌های آخر تحصیل هستند برگزار خواهد شد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶