اخبار / دانشگاه جامع علمی کاربردی / برگزاری آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای در 27 آبان‌ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

برگزاری آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای در 27 آبان‌

خبرگزاری فارس: معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای این دانشگاه روز جمعه 27 آبان ماه برگزار می‌شود. خبرگزاری فارس: برگزاری آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای در 27 آبان‌ به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی صدر، معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی با رقابت حدود 40 هزار نفر داوطلب در 34 شهرستان کشور و در 45 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

وی افزود: توزیع کارت آزمون از روز سه‌شنبه 24 آبان ماه از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  آغاز می‌شود.
 
معاون سنجش و خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره نحوه رفع نقص کارت آزمون، اظهار داشت: داوطلبان در صورت وجود نقص در کارت آزمون باید در روز پنجشنبه 26 آبان ماه با مراجعه به حوزه‌های رفع نقص نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. 

وی در خاتمه گفت: آزمون جامع و ارزیابی حرفه‌ای دانشگاه در چهار گروه فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی، صنعت و کشاورزی برگزار می‌شود.

تاریخ خبر یکشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۰