اخبار / دانشگاهی / برنامه زمانی مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری اعلام شد / شروع فرآیند ارسال مدارک از 12 مهر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

شروع فرآیند ارسال مدارک از 12 مهر

برنامه زمان‌بندی انجام مصاحبه و مدارک مورد نیاز برای آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سازمان اداری و استخدامی کشور برنامه زمان‌بندی انجام مصاحبه و مدارک موردنیاز برای معرفی‌شدگان آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور به مرحله مصاحبه را اعلام کرده است.

داوطلبان دارای شرایط رتبه و حدنصاب آزمون دستیاری باید قبل از انجام مصاحبه، مدارکی از قبیل کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی، صفحه اول شناسنامه، کارت مشخص‌کننده وضعیت نظام وظیفه، سوابق بیمه‌ای مربوط به اشتغال و فرم رزومه (که در اطلاعیه سازمان سنجش قرار دارد) را به صورت اینترنتی از روز دوشنبه ۱۲ تا روز شنبه ۱۷ مهر به آدرس اینترنتی Http://dastyar.karmandiran.ir ارسال کنند.

معرفی‌شدگانی که مراحل بالا را انجام ندهند و مدارک خود را ارسال نکنند، نمی‌توانند در مصاحبه شرکت کنند و همچنین داوطلبان باید اصل مدارک مذکور را در روز و زمان مشخص شده برای انجام مصاحبه همراه خود داشته باشند.

فایل فهرست اسامی و فرم رزومه خام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=11&id=4720 قابل دسترسی است. 


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های 
مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵