اخبار / دانشگاهی / بازنگری ترم تابستان دانشگاه آزاد / احتمال حذف دوره تابستان دکتری به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

احتمال حذف دوره تابستان دکتری

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: درحال بازنگری مجدد آیین نامه ترم تابستان این دانشگاه هستیم و برنامه داریم تا اردیبهشت ماه آیین نامه جدید را ابلاغ کنیم.
فرهاد حسین زاده لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: آیین نامه ترم تابستان دانشگاه آزاد سال گذشته به واحدها ابلاغ شد اما نظرات اصلاحی زیادی از واحدها درخصوص اجرای این آیین نامه به سازمان مرکزی دانشگاه ارائه شد.
وی افزود: آیین نامه ترم تابستانی دانشگاه آزاد مربوط به تمامی مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی بود که بسیاری از واحدها تاکید داشتند ترم تابستانه برای مقطع دکتری تخصصی مفید نیست.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: ترم تابستان طی ۶ تا ۸ هفته برگزار می شود و کلاس ها بسیار فشرده است و باتوجه به اینکه دوره دکتری تخصصی به موضوع آموزش و پژوهش به طور همزمان توجه دارد بنابراین امکان این روند در تابستان محقق نخواهد شد.
حسین زاده لطفی اظهار داشت: بسیاری از واحدها معتقدند هستند که ترم تابستان نباید برای دوره دکتری تخصصی اجرا شود که درحال جمع بندی نظرات هستیم.
وی عنوان کرد: در آیین نامه جدید عنوان ترم تابستان به دوره تابستان تغییر خواهد کرد.<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴