اخبار / دانشگاهی / با یک کنکور تا مقطع دکتری پیش بروید به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

با یک کنکور تا مقطع دکتری پیش بروید

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دانشجویان می توانند در صورت موفق بودن در دوره کارشناسی، با یکبار کنکور دادن تا مقطع دکتری پیش بروند.
به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه کرمانشاه، دکتر علی بیدمشکی پور در مراسم جشن ورودی‌های جدید در دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود، خطاب به دانشجویان جدید الورود، گفت: شما به واسطه کوششهای فراوان خودتان توانستید از یک مقطع تحصیلی به یک مقطع بالاتر گام بردارید. در این مقطع انتظارات از شما بالا رفته است.
وی تصریح کرد: این توفیق بزرگی است که نصیب شما شده و در مسیری گام گذاشتید که هدف اصلی شما کسب علم و دانش و معرفت است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه یادآورشد: دانشگاه به عنوان یک پایگاه علمی و یک سازمان علمی، مقدمات و تمهیداتی را برای شما فراهم می آورد که بتوانید به مدارج بالای علمی دست یابید. ما هم به عنوان مسئولین دانشگاه، موظف هستیم که مقدمات و تمهیدات لازم را بیندیشیم و تلاش کنیم در طول این چهار سال، در خدمت شما باشیم تا استعدادهای شما در زمینه های مختلف شکوفا شود.
بیدمشکی پور افزود: در صورتی که موفق بشوید دوره کارشناسی خود را بعنوان دانشجوی ممتاز به پایان برسانید، بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته می شوید و اگر در دوره کارشناسی ارشد هم وضع بهمین منوال باشد بدون کنکور دانشجوی دکتری می شوید پس نتیجه میگیریم در صورت موفق بودن در دوره کارشناسی با یکبار کنکور دادن تا مقطع دکتری پیش خواهید رفت.

تاریخ خبر یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲