اخبار / دانشگاهی / ایجاد رشته دکتری فیزیک دریا و فلسفه اسلامی در دانشگاه آزاد تهران شمال به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ایجاد رشته دکتری فیزیک دریا و فلسفه اسلامی در دانشگاه آزاد تهران شمال

معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال از اخذ مجوز ایجاد شش رشته میان رشته‌ای از وزارت علوم خبر داد.
قیومی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دانشگاه توانسته است تاکنون مجوز 18 رشته میان رشته را از وزارت علوم اخذ کند، اظهارکرد: افزایش رشته‌های میان رشته‌ای از برنامه‌های دانشگاه آزاد واحد تهران شمال است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 21 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال تحصیل می‌کنند، اظهارکرد: این مرکز امسال رشته ادبیات فارسی را در مقطع دکتری به لیست رشته‌های خود اضافه کرده است.
قیومی افزود: این دانشگاه قصد دارد برای رشته فیزیک دریا و فلسفه اسلامی در مقطع دکتری نیز مجوز بگیرد و به‌ زودی این دو رشته را نیز به دیگر رشته‌ها اضافه کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 500 عضو هیات علمی تمام وقت و 200 عضو به صورت مدعو و حق‌التدریسی در این دانشگاه مشغول به کار هستند،‌ گفت: سال گذشته دانشگاه فراخوانی را برای جذب اساتید جدید منتشر کرد که در آن دوره 8 نفر جذب شدند و امسال نیز قصد جذب بیش از 40 عضو هیات علمی را داریم.

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲