اخبار / دانشگاهی / اولین دانشکده پردیس دو دانشگاه علامه طراحی شد -مقاوم سازی پروژه های عمرانی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اولین دانشکده پردیس دو دانشگاه علامه طراحی شد -مقاوم سازی پروژه های عمرانی

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی از طراحی اولین دانشکده پردیس دو این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی اولین دانشکده ای است که در پردیس شماره دو دانشگاه علامه احداث خواهد شد .
دکتر غلامعلی کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طرح و توسعه دانشگاه علامه طباطبایی در دو پردیس صورت خواهد گرفت، در پردیس فعلی و پردیس شماره دو که در ظلع غربی استادیوم آزادی قرار دارد.
وی ادامه داد: در حال حاضر طراحی اولین دانشکده پردیس شماره دو دانشگاه علامه در دست احداث قرار دارد و دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی اولین دانشکده ای است که در پردیس شماره دو دانشگاه علامه احداث خواهد شد .
معاون عمرانی دانشگاه علامه همچنین از مقاوم سازی طرح های امانی دانشگاه خبر داد و گفت: پروژه عمرانی مسجد و غذاخوری دانشگاه که جزء پروژه های امانی دانشگاه بود نیاز دارد که مقاوم سازی شود برای همین ابتدا مقاوم سازی شده و سپس به پیمانکار ارایه خواهد شد .
وی افزود: پروژه مسجد مقاوم سازی شده و به زودی به پیمانکار ارایه خواهد شد سالن غذاخوری هم در دست مقاوم سازی است که توسط یک خیر احداث خواهد شد .
کارگر افزود: دانشکده روانشناسی هم که از پروژه های امانی دانشگاه است نیاز به مقاوم سازی دارد.

تاریخ خبر یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲