اخبار / دانشگاهی / انتقال دانشکده ریاضی دانشگاه خواجه نصیر هنوز قطعی نشده است به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتقال دانشکده ریاضی دانشگاه خواجه نصیر هنوز قطعی نشده است

سرپرست دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی درخصوص انتقال دانشکده ریاضی به منطقه حکیمیه گفت: این مساله درحال بررسی است و هنوز تصمیم گیری نشده و مطمئنا تصمیمی اتخاذ می شود که به نفع دانشجویان دانشکده باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش جمعی از دانشجویان دانشکده ریاضی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعتراض خود را نسبت به انتقال این دانشجویان به پردیس این دانشگاه در منطقه حکیمیه اعلام کردند.
یکی از دانشجویان دانشکده ریاضی این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: دانشگاه خواجه نصیر از 10 الی 15 سال پیش قصد داشت که دانشکده های این دانشگاه را همه در یک منطقه تجمیع کند.
وی ادامه داد: با توجه به عدم دستیابی دانشگاه به یک زمین مناسب این طرح تا کنون محقق نشده است در دوره ریاست دکتر مجید قاسمی قرار شد دانشگاه به صورت پردیسی تجمیع شود برای همین تصمیم گیری شد تا از سه دانشکده ریاضی، شیمی و فیزیک که در منطقه سید خندان قرار دارد اول دانشکده ریاضی که نیاز به امکانات جانبی و آزمایشگاه خاصی ندارد منتقل شود تا بعد دانشکده های دیگر نیز مجاب شوند که به این منطقه منتقل شوند.
وی افزود: بنابراین تصمیم گیری شد و چون دانشکده ریاضی تحت فشار بود پذیرفت که منتقل شود و در سایت رسمی دانشگاه نیز عنوان شد که دانشجویان دانشکده ریاضی از ابتدای مهر به حکیمیه منتقل می شوند.
این دانشجوی دانشکده ریاضی دانشگاه خواجه نصیر افزود: بنابراین دانشجویان نامه ای به ریاست قبلی دانشگاه دکتر قاسمی نوشته و ازوی خواستند یک ترم انتقال دانشجویان را به تعویق اندازد که وی نیز قبول کرد.
وی ادامه داد: تا اینکه ریاست دانشگاه تغییر کرد و حال تمام دانشجویان ار ریاست جدید دانشگاه خواستار عدم انتقال دانشکده ریاضی هستند و علاقمندند اساتید و ریاست دانشگاه نیز این نگرانی دانشجویان را درک کنند و درجهت منافع دانشگاه و دانشجویان مانع انتقال شوند .
این دانشجو افزود: دانشکده ریاضی دارای 300 دانشجو است که تا کنون 250 امضا در اعتراض به انتقال دانشکده به منطقه حکیمیه جمع آوری شده است.
دکتر علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انتقال دانشجویان به منطقه حکیمیه درحال بررسی است و هنوز تصمیمی دراین زمینه اتخاذ نشده و مطمئنا تصمیمی اتخاذ می شود که به نفع دانشجویان دانشکده باشد.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۲