اخبار / فراگیر پیام نور / انتشار لیست موسسات مجاز فراگیر تا پایان اردیبهشت ماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتشار لیست موسسات مجاز فراگیر تا پایان اردیبهشت ماه

رئیس دانشگاه پیام نور از تدوین دستورالعملی برای موسسات آمادگی فراگیر و اعلام اسامی موسسات مجاز برگزار کننده کلاسهای آمادگی دوره های فراگیر پیام نور تا دو هفته آینده خبر داد. رئیس دانشگاه پیام نور از تدوین دستورالعملی برای موسسات آمادگی فراگیر و اعلام اسامی موسسات مجاز برگزار کننده کلاسهای آمادگی دوره های فراگیر پیام نور تا دو هفته آینده خبر داد. حسن زیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در حال حاضر با مشارکت وزارت علوم در حال تنظیم دستورالعمل برای این موسسات هستیم که در مرحله نهایی بررسی قرار دارد و تا دو هفته دیگر کار به اتمام رسیده و اسامی اعلام می شود.
 
وی ادامه داد: کلیات این دستورالعمل بر اساس ضابطه های مورد تایید وزارت علوم در حال تنظیم است که طی آن موسسات  می توانند با مراجعه به دفتر آموزشهای آزاد وزارت علوم فرم های مربوطه را پر کرده و به آموزش بپردازند.   رئیس دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور تصمیم گیری نهایی برای مجاز بودن فعالیت این موسسات را به وزارت علوم واگذار کرده است. در این رابطه چندی پیش غلامعلی نادری مدیر کل دفتر آموزشهای آزاد وزارت علوم نیز به مهر گفته بود: طبق تقسیم بندی که انجام داده ایم 40 موسسه مجاز برای برگزاری دوره های آمادگی فراگیر دانشگاه پیام نور معرفی می شوند.
 
رشد قارچ گونه موسسات غیرمجاز فراگیر و گمراه سازی داوطلبان ورود به دوره های فراگیر پیام نور چندین سال است که شدت یافته و از سه سال پیش وزارت علوم و دانشگاه پیام نور برای رفع این مسئله راهکارهایی را اندیشیده بودند که به سرانجام نرسید در نهایت معرفی 40 موسسه مجاز برای برگزاری دوره های فراگیر در دستور کار قرار گرفته است.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۹