اخبار / وزارت آموزش و پرورش / انتشار اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

انتشار اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وزیراموزش وپرورش گفت : اسامی 40 هزار نفر پذیرفته شدگان نهایی ازمون استخدامی آموزش و پرورش از امشب در پایگاه اینترنتی اموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir قرار خواهد گرفت. وزیراموزش وپرورش گفت : اسامی 40 هزار نفر پذیرفته شدگان نهایی ازمون استخدامی آموزش و پرورش از امشب در پایگاه اینترنتی اموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir  قرار خواهد گرفت.
 

حمید رضا حاجی بابایی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : از این پذیرفته شدگان 15 هزار نفر معلم تربیت بدنی، 10 هزار نفر مشاور ، 12 هزار نفر معلم ابتدایی و بقیه از رشته های فنی و حرفه ای هستند .

وی افزود: کلاسهای ضمن خدمت این پذیرفته شدگان از روز شنبه 13 شهریور در سراسر استانها اغاز می شود و پذیرفته شدگان از اول مهر مشغول به کار خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: اسامی تعدادی از شرکت کنندگان در ازمون استخدامی نیز به عنوان ذخیره اعلام شده است که در صورت نیاز جایگزین پذیرفته شدگان خواهند شد .

حاجی بابایی یاداور شد : شرکت کنندگان در ازمون استخدامی که نسبت به نتیجه ازمون استخدام شکایت دارند می توانند در تهران به وزارت اموزش و پرورش و در استانها به مراکز اموزش و پرورش استانها مراجعه کنند .

وی تاکید کرد : همه سهمیه هایی که قانون در استخدام وزارت خانه ها مشخص کرده از جمله سهمیه بومی ، ایثارگران و معلولان در این ازمون در نظر گرفته شده است و تلاش ما بر این بود که حق هیچ شرکت کننده ای ضایع نشود.

تاریخ خبر دوشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۸۹