اخبار / دانشگاهی / امکان مجدد ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان مجدد ثبت‌نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم

<>ثبت‌نام متقاضیان شرکت در هجدهمین فراخوان نیمه‌متمرکز جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متقاضیان شهریورماه 96 که موفق به ثبت‌نام و انتخاب اولویت در این فراخوان نشده‌اند از بامداد روز پنجشنبه 20 مهر تا ساعت 24 همان روز می‌توانند با مراجعه به سامانه هجدهمین فراخوان نیمه‌ متمرکز جذب اعضای هیات علمی به نشانی اینترنتی https://farakhanjazb.msrt.ir ثبت‌نام و تعیین اولویت کنند.

<>این امکان مختص افرادی است که در بازه ثبت‌نام (بیست و پنجم شهریور تا نهم مهر) موفق به ثبت‌نام و تعیین اولویت نشده‌اند و متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام تعیین اولویت کرده‌اند امکان حذف، ویرایش یا اضافه کردن اولویت جدید را ندارند.

<>همچنین براساس زمان‌بندی برنامه‌ریزی شده از سوی مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، هیات‌های جذب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌توانند از ۱۵ مهر تا ۱۵ دی پرونده افراد ثبت‌نام‌کننده را بررسی و به مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ارسال کنند.

<>مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم هم بررسی‌های خود را از ۱۶ دی تا اول اسفند ۹۶ انجام می‌دهد و نتیجه را به متقاضی اعلام می‌کند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶