اخبار / دانشگاهی / امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون کارشناسی‌ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون کارشناسی‌ارشد علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

<>متقاضیان جامانده از ثبت‌نام در آزمون کارشناسی‌ارشد علوم پزشکی از فردا هفتم خرداد تا روز دوشنبه هشتم خرداد می‌توانند مجددا در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی از 1 اسفند 95 آغاز شد و تا 15 همین ماه ادامه داشت. مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، مهلت مجددی را برای ثبت‌نام در این آزمون تعیین کرد و متقاضیان در تاریخ‌های 26 تا 28 فروردین امسال مجددا در این آزمون ثبت‌نام کردند.

<>این سومین زمان اختصاص‌داده شده برای شرکت در این آزمون است و داوطلبانی که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند یا ثبت‌نام آنها نیاز به ویرایش دارد، می‌توانند از فردا هفتم تا هشتم خرداد مجددا ثبت‌نام کنند. همه متقاضیان پذیرش در این آزمون از جمله متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‎نام باید در این تاریخ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کنند.

<>ضوابط آزمون وزارت بهداشت در همه مراحل پذیرش دانشجو، در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی هم اجرا می‌شود و پس از پذیرش، همه ضوابط تحصیلی (از جمله هزینه دوره تحصیل) تابع قوانین دانشگاه آزاد اسلامی است.

<>آزمون کارشناسی‌ارشد علوم پزشکی، 22 و 23 تیر امسال در دو نوبت صبح و عصر برگزار و نتایج نهایی، هشتم مرداد اعلام می‎شود. داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت‌نام، رشته‌ها و دانشگاه‌های پذیرنده می‌توانند به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کنند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶