اخبار / دانشگاهی / امکان تعیین محل آزمون توسط دانشجویان پیام نور فراهم شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان تعیین محل آزمون توسط دانشجویان پیام نور فراهم شد

<>دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از اول لغایت ۹ آذرماه فرصت دارند جهت تعیین محل آزمون خود اقدام کنند. 

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از اول تا نهم آذرماه فرصت دارند جهت تعیین محل آزمون خود اقدام کنند.

<>دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد برای این منظور می توانند با مراجعه به سیستم جامع آموزشی گلستان از طریق مسیر؛ (آموزش __ دانشجو __ درخواست ها __ انتخاب محل آزمون)، نسبت به تغییر و ثبت محل آزمون خود اقدام کرده و جهت اطمینان از ثبت صحیح محل آزمون خود، گزارش ۴۲۸ (کارت آزمون) را دریافت کرده و در قسمت مرکز/واحد امتحان، مرکز/واحد انتخاب شده را مشاهده کنند.

<>دانشجویان مقطع کارشناسی نیازی به ورود به سیستم جامع آموزشی گلستان نداشته و صرفاً باید درخواست کتبی خود، مبنی بر تعیین محل آزمون را به صورت حضوری و یا از طریق فکس (در موعد تعیین شده) به مرکز محل تحصیل خود ارسال کنند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد، کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵