اخبار / دانشگاهی / امکان انتخاب رشته مجدد در آزمون دکتری علوم پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان انتخاب رشته مجدد در آزمون دکتری علوم پزشکی

<>داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی از چهارشنبه ۳۱ خرداد تا جمعه ۲ تیر فرصت دارند انتخاب رشته خود را تکمیل کنند. 

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج مرحله اول آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است و تا داوطلبان مجاز تا ۲۸ خرداد فرصت داشتند انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

<> مهلت انتخاب رشته محل آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) تمدید شده است و انتخاب رشته محل از روز چهارشنبه ۳۱ خرداد تا جمعه ۲ تیر ۹۶ فعال خواهد بود.

<>داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از نتیجه اولیه خود مطلع شوند و در صورت واجد شرایط بودن برای انتخاب رشته / محل، تا جمعه ۲ تیر فرصت دارند فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کنند و در غیر این صورت از فرآیند پذیرش حذف خواهند شد.

<>همچنین داوطلبان مجاز باید تا ۳۱ خرداد ماه با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و فعال کردن گزینه ارسال سوابق فرم های مربوطه را بارگزاری کنند.

<>داوطلبانی که در آزمون کتبی حدنصاب نمره را کسب کرده اند به تعداد دوبرابر به آزمون شفاهی دعوت به عمل آمده است.

<>مصاحبه های آزمون دکتری گروه علوم پزشکی از ۱۴ تیر تا ۱۸ مرداد ۹۶ توسط دانشگاه های علوم پزشکی مناطق ۱۰ گانه آمایشی برگزار می شود.

<>مصاحبه دوره های آموزش محور دکتری در گروه علوم پایه در ۴۵ رشته در یک منطقه آمایشی، ۱۴ رشته در دو منطقه آمایشی و ۲ رشته در سه منطقه آمایشی انجام می شود.

<>مصاحبه دوره های دکتری پژوهش محور نیز از ۲۰ تیر ماه آغاز می شود.

<>آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) پنجشنبه چهارم خرداد ۹۶ با رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر برگزار شد.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۶