اخبار / دانشگاهی / امکان انتخاب 40 رشته محل برای قبول شدگان دوره دکتری دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان انتخاب 40 رشته محل برای قبول شدگان دوره دکتری دانشگاه آزاد

<>سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از امکان انتخاب 40 رشته محل برای قبول شدگان دوره دکتری این دانشگاه خبر داد. 

<>دکتر امیررضا شاهانی در گفت و گو با خبرگزاری آنا گفت: نتایج اولیه آزمون دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال 97 که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است، به زودی امکان انتخاب رشته از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبان باز می‌شود.

<>وی افزود: داوطلبان می‌توانند 40 کدرشته محل را انتخاب کنند، بعد از اینکه حدنصاب نمره را در انتخاب‌های خود کسب کردند، وارد مرحله انجام مصاحبه می‌شوند، براساس قبولی هر یک از دواطلبان در 10 منطقه آمایشی دانشگاه آزاد، داوطلبان باید به منطقه آمایشی قبولی اولیه مراجعه کنند و در آنجا مصاحبه خود را انجام دهند.

<>رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه محاسبه نمره آزمون مقطع دکتری گفت:نتایج نهایی هم براساس 50 درصد نمره آزمون کتبی که از سوی سازمان سنجش برگزار می‌شود و 50 درصد دیگر مربوط به مصاحبه دکتری است که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

<>شاهانی درباره ظرفیت پذیرش دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی برای سال 97 گفت: امسال نیز همانند سال گذشته پذیرش دانشجو در این مقطع را خواهیم داشت که حدود 9 هزار و 800 نفر خواهد بود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و
سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷