اخبار / دانشگاهی / امکان استفاده دانشگاهها از مراکز علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان استفاده دانشگاهها از مراکز علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد

رئیس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات از راه اندازی آزمایشگاه های تخصصی بایوفیزیک، تصویر برداری پزشکی و تجهیز کامل آزمایشگاه تخصصی بایو مکانیک این دانشکده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی شیخانی از اتمام مراحل خرید و تجهیز آزمایشگاه تخصصی دیگری به نام بایو مکانیک خبر داد و افزود: آزمایشگاه تخصصی بایو مکانیک همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید راه اندازی شده است.
وی از فعالیت آزمایشگاه های تخصصی بایو متریال و بیو الکتریک خبر داد و گفت: با راه اندازی آزمایشگاه های جدید بایو فیزیک، تصویر برداری پزشکی و بایو مکانیک می توان ادعا کرد آزمایشگاه های مورد نیاز دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات تکمیل شده و تجهیزات ارائه شده در این آزمایشگاه ها در کشور منحصر به فرد است.
رئیس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات، ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده با معاونت پژوهشی واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه ها و مراکز علمی کشور همچون دانشگاه امیرکبیر، شریف، تهران و غیره از خدمات این آزمایشگاه ها استفاده می کنند.
شیخانی از راه اندازی رشته های جدید مهندسی ورزش و مهندسی بافت در دانشکده مهندسی پزشکی خبر داد و اضافه کرد: پس از تأیید سر فصل های رشته های مهندسی ورزش و مهندسی بافت در مقطع کارشناسی ارشد واحد علوم و تحقیقات، در این رشته ها اقدام به پذیرش دانشجو کرده ایم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر، ظرفیت پذیرش دانشجو در مهندسی ورزش مقطع ارشد 15 نفر و نیز مهندسی بافت 15 نفر خواهد بود، افزود: پس از تأیید این دو رشته از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری اقدام به پذیرش دانشجو در دانشکده مهندسی پزشکی خواهیم کرد.
شیخانی به تصویب و تأیید رشته بین رشته ای مهندسی توانبخشی در مقطع کارشناسی ارشد اشاره کرد و گفت: مقطع ارشد مهندسی توانبخشی برای نخستین بار در کشور و تنها در واحد علوم و تحقیقات ارائه می شود.

تاریخ خبر یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲