اخبار / دانشگاهی / افزایش فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری از سال آینده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

افزایش فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری از سال آینده

<>رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری از سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به رشد ۶ درصدی ردیف بورسیه ها در سال آینده، تعداد دانشجویانی که بتوانند از فرصت مطالعاتی استفاده کنند،‌ افزایش می یابد.

دکتر مجتبی صدیقی در گفت و گو با ایسنا،‌ با اعلام این مطلب به مهم‌ترین اولویت‌های صندوق رفاه دانشجویان برای سال آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش ۲۰ درصدی بودجه ۹۷ و افزایش درآمدهای اختصاصی این صندوق، قرار است برای سال آینده ارتقاء سطح آشپزخانه‌ها و کیفیت غذا، ارتقاء سطح خوابگاه‌های دانشجویی و مشارکت در ساخت خوابگاه‌های جدید از طریق پرداخت سود تسهیلات بانکی،‌ ساخت اتاق‌های تندرستی در خوابگاه‌ها و افزایش پوشش وام‌های دانشجویی مهم‌ترین اولویت‌های صندوق رفاه دانشجویان در حوزه رفاهی و دانشجویی باشد.

<>وی در ادامه از افزایش ۶ درصدی فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری در سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ردیف بورس دانشجویان دکتری در سال ۹۷ حدود ۶ درصد رشد داشته است و بر این اساس فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان دکتری برای سال ۹۷ افزایش خواهد یافت. در واقع اولویت سازمان امور دانشجویان، افزایش کمی دانشجویان دوره دکتری در داخل و خارج از کشور برای استفاده از فرصت مطالعاتی است.

<>رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین خاطر نشان کرد: براساس برنامه موجود، دانشجویان دوره دکتری به مدت ۶ تا ۹ ماه می‌توانند از فرصت مطالعاتی داخل و خارج از کشور استفاده کنند.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶