اخبار / دانشگاهی / افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه امام خمینی (ره) به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه امام خمینی (ره)

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیرویه پیروی، در خصوص وضعیت پذیرش دانشجویان دکتری در سال ۹۵ در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: تعداد پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال ۹۴ در مرحله اول ۹۰ و در مرحله تکمیل ظرفیت ۱۴ نفر بود که این ظرفیت در سال ۹۵ به تعداد ۱۵۱ نفر و در ۲۷ رشته تحصیلی افزایش یافت.

وی تعداد کل معرفی شدگان به مصاحبه دکتری را یک هزار و ۱۶۴ نفر در سال ۹۴ و تعداد کل معرفی شدگان به مصاحبه دکتری در سال ۹۵ را  سه هزار و ۲۰۱  نفر اعلام کرد که این آمار  نسبت به سال ۹۴ با افزایش ۲۷۵ درصدی برخوردار بوده که در رشته مهندسی برق- قدرت  نیز در سال ۹۵ برای اولین بار دانشجوی دکتری پذیرفته می شود.

پیروی میزان پذیرفته شدگان بر حسب جنسیت را نسبت به سال گذشته ۳۰۸ درصد افزایش تعداد خانم ها و ۲۵۷ درصد افزایش تعداد آقایان عنوان کرد. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری 
و سایر 
مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3 

تاریخ خبر دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵