اخبار / دانشگاهی / افزایش حقوق کارکنان و ثابت ماندن شهریه دانشگاه آزاد با مدیریت دانشجو به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

افزایش حقوق کارکنان و ثابت ماندن شهریه دانشگاه آزاد با مدیریت دانشجو

رئیس منطقه 2 دانشگاه آزاد گفت: رئیس دانشگاه آزاد ضمن ثابت نگه داشتن شهریه دانشجویان، حقوق کارکنان را نیز افرایش داده است.
سهراب رسولی رئیس منطقه 2 دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه نقد و بررسی‌ها در رابطه با عملکرد دانشگاه آزاد باید با انصاف صورت گیرد، گفت: از زمانی که فرهاد دانشجو به عنوان رئیس دانشگاه آزاد منصوب شده است شهریه‌های دانشجویان افزایش نیافته و حتی با توجه به تورم و شرایط اقتصادی موجود حقوق کارکنان نیز افزایش داشته است.
وی افزود: همسان‌سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد با دانشگاه‌های دولتی یکی دیگر از موارد بارز موفقیت مدیریتی دانشجو بوده است که مرحله اول این طرح صورت گرفته و امیدواریم با ادامه ریاست دانشجو این همسان‌سازی در مراحل بعدی نیز ادامه یابد.
رسولی ادامه داد: تأسیس رشته‌ها بر اساس شرایط بومی هر استان از دیگر فعالیت‌های فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد است.
رئیس منطقه 2 دانشگاه آزاد اظهار داشت: همچنین جذب دانشجو در دانشگاه‌ آزاد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است و اساتید و دانشجویان از عملکرد رئیس دانشگاه آزاد رضایت دارند.
وی افزود: فعال شدن کمیته‌های فرهنگی نیز نشان دهنده اجرایی شدن شعار فرهاد دانشجو بوده است زیرا وی عنوان کرد که پرچم فرهنگی در دست راست و پرچم پژوهشی در دست چپ کارکنان دانشگاه آزاد است.
وی گفت: دانشگاه آزاد هیئت امنا دارد و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز باید عملکرد دانشگاه را بررسی کند، با توجه به عملکرد موفق دانشجو میزان رضایتمندی از وی بالاست.

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲