اخبار / دانشگاهی / افزایش بودجه وام ویژه دکتری از سه میلیارد به 100 میلیارد تومان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

افزایش بودجه وام ویژه دکتری از سه میلیارد به 100 میلیارد تومان

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحققات و فناوری از افزایش وام ویژه دکتری از سه میلیارد به 100 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یزدان‌مهر در جلسه شورای مدیران با اشاره به افزایش بودجه وام ویژه دکتری، گفت: سال گذشته برای وام دکتری 3 میلیارد تومان به دانشجویان پرداخت کردیم و در سال جاری نیز پرداختی تا به حال 10 میلیارد تومان بوده که این مبلغ افزایش پیدا می‌کند.

او ادامه داد: برای سال آینده با تدبیری که صورت گرفته و با حمایتی که مقام عالی وزارت علوم داشته است، پرداختی وام دانشجویان دکتری حدود 100 میلیارد تومان خواهد شد.یزدان‌مهر افزود: سود بانکی این وام توسط سازمان مدیریت و این وام به تمام دانشجویان دکتری پرداخت می‌شود.

او تاکید کرد: براساس این افزایش بودجه، پرداخت وام به دانشجویان دکتری و دانشجویان پژوهش‌محور نیز افزایش خواهد داشت و با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال آینده به هر دانشجوی دکتری مبلغ شش‌میلیون ریال و به دانشجویان پژوهش‌محور مبلغ هفت‌میلیون ریال وام ماهانه پرداخت می‌شود.رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: پرداخت وام‌های صندوق کارآفرینی امید نیز در راستای اشتغال و کارآفرینی به‌زودی عملیاتی می‌شود.

یزدان‌مهر گفت: امسال در بحث ازدواج، اشتغال و عتبات نیز اقدامات خوبی را در نظر گرفته‌ایم. در سال‌های گذشته به هر دانشجو مبلغ سه میلیون ریال وام عتبات پرداخت می‌شد که این مبلغ برای سال‌های آینده به هفت میلیون ریال افزایش یافته است.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴