اخبار / دانشگاهی / افزایش 15درصدی شهریه ثابت دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

افزایش 15درصدی شهریه ثابت دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور

سخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: بر اساس دستور العمل اجرایی این دانشگاه شهریه ثابتشان تا 15 درصد افزایش می‌یابد.

محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به میزان افزایش  شهریه دانشجویان جدید الورود اظهار داشت: بر اساس دستور العمل اجرایی و مجوز اعطایی هیئت امنای این دانشگاه شهریه ثابت دانشجویان جدید بین 15تا 18درصد افزایش می‌یابد و این مبلغ در مقایسه با سایر دانشگاه‌های خصوصی بسیار کم است.
وی بیان کرد: دانشجویانی که به صورت الکترونیکی در دانشگاه پیام نور ثبت نام کردند دوره‌های شان مجازی بود و  از طریق LMS به فراگیری دروس می‌پردازند.
صدر ادامه داد: همه محتوای کتب آموزشی ویژه دوره مجازی در سامانه LMS موجود بوده و دانشجویان از این طریق می‌توانند آزمون داده و در کلاس‌های مجازی شرکت کنند.
وی بیان کرد: ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان ترم‌های قبل در حال انجام بوده و قبول‌شدگان کنکور سال 95 این دانشگاه بعد از 31شهریور ماه پس از اعلام قطعی این اسامی کار ثبت نام وحذف و اضافه آنها انجام می‌شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها و مقاطع دانشگاه پیام نور
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۵