اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / افزايش كمك هزينه دانشجويان بورسيه خارجي از مهر سال آينده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

افزايش كمك هزينه دانشجويان بورسيه خارجي از مهر سال آينده

خبرگزاري فارس: معاون دانشجويي وزارت علوم از افزايش كمك‌ هزينه دانشجويان بورسيه خارجي از مهرماه سال آينده خبر داد.محمود ملاباشي معاون دانشجويي وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس، با بيان اينكه آيين‌نامه دانشجويان بورسيه خارجي در حال تغيير است، گفت: از مهرماه سال آينده كمك هزينه دانشجويان بورسيه خارجي افزايش مي‌يابد.

وي درباره ميزان افزايش كمك‌هزينه دانشجويان بورسيه خارجي گفت: ميزان افزايش كمك‌هزينه دانشجويان بورسيه خارجي بر اساس ميزان تورم در سال آينده است.

معاون دانشجويي وزارت علوم در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه در حال حاضر 200 صندلي خالي در دانشگاه‌هاي كشور وجود دارد گفت: تعدادي از دانشجويان ايراني در دانشگاه‌هاي خارج از كشور تحصيل مي‌كنند و اين افراد در دانشگاه‌هايي تحصيل مي‌كنند كه از نظر رتبه و موقعيت علمي بسيار كمتر از دانشگاه‌هاي ايران هستند.

وي گفت: با توجه به صندلي‌هاي خالي موجود در دانشگاه‌هاي كشور ما مي‌توانيم پذيراي تمام دانشجويان ايراني كه در خارج از كشور تحصيل مي‌كنند باشيم.

تاریخ خبر دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰