اخبار / دانشگاه آزاد اسلامی / افتتاح نخستین مدرسه قرآنی در دانشگاه آزاد زنجان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

افتتاح نخستین مدرسه قرآنی در دانشگاه آزاد زنجان

رئیس دانشگاه آزاد سلامی زنجان از افتتاح نخستین مدرسه قرآنی در دانشگاه آزاد زنجان خبر داد.
علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: افتتاح مدرسه قرآنی در دانشگاه آزاد زنجان با همکاری موسسه جامعه‌القرآن ‌الکریم و اهل ‌بیت(ع) صورت می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: قرارداد همکاری میان موسسه جامعه‌القرآن ‌الکریم و اهل البیت (ع) و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان همزمان با 31 اردیبهشت‌ ماه بسته شده است.
رئیس دانشگاه ٱزاد سلامی زنجان با بیان اینکه در راستای تاسیس این مدرسه نشستی در دفتر حجت‌الاسلام محمدمهدی طباطبایی، موسس جامعه‌القرآن الکریم و اهل ‌بیت(ع) برگزار شده است، اضافه کرد: با رایزنی‌های انجام شده زمینه تعامل و میزان همکاری این دو نهاد فراهم شده است.
وی افزود: تعامل و همکاری این دانشگاه با موسسه جامعه‌القرآن در قالب افتتاح نخستین مدرسه مشترک قرآن‌ در مرکز سماء دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان انجام شده و همزمان با مهر ماه امسال فعالیت‌های این مدرسه به‌صورت رسمی آغاز می‌شود.
فیروفر با تاکید بر این‌که این مدرسه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری افتتاح و آغاز به‌کار می‌کند، ابراز کرد: ترویج فرهنگ نورانی قرآن کریم و همچنین افزایش گستره فعالیت‌های قرآنی ‌میان اقشار مختلف جامعه، از جمله دیگر اهداف فعالیت این مدرسه تخصصی قرآن‌ به‌شمار می‌رود.
وی خاطر نشان کرد: این مدرسه قرآنی، قرآن‌آموزان پسر زنجانی را از مقطع پیش‌دبستانی زیر پوشش قرار داده و برنامه‌های دینی، قرآنی مؤسسه جامعه‌القرآن ‌الکریم و اهل ‌بیت(ع) در آن به اجرا درمی‌آید. رئیس دانشگاه ٱزاد سلامی زنجان با اشاره به این‌که مربیان دوره‌دیده جامعه‌‌القرآن زنجان در این مدرسه به ارائه آموزش‌های دینی و قرآنی می‌پردازند، اظهار کرد: این مربیان دارای مدرک مربیگری از موسسه جامعة‌القرآن بوده و به‌صورت تخصصی ‌بین گروه‌های سنی مختلف به ارائه مباحث قرآنی می‌پردازند.
فیروزفر در پایان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت خاصی برای ثبت ‌نام در این مدرسه جدید‌التاسیس اعلام نشده و علاقه‌مندان می‌توانند بدون محدودیت ظرفیتی در دوره‌های آن ثبت ‌نام کنند.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲