اخبار / دانشگاهی / اعمال تخفیف 50 درصدی شهریه دانشجویان دانشکده های سما به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعمال تخفیف 50 درصدی شهریه دانشجویان دانشکده های سما

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما از موافقت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تخفیف 50 درصدی شهریه برای دانشجویان دانشکده‌های سما خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پی صدور بخشنامه اعمال 50 درصدی تخفیف شهریه برای دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی، قاسم یزدان‌پناه، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما گفت: از آنجا که سازمان سما نیز به دنبال تسهیل شرایط تحصیل برای دانشجویان است،دکتر سید احمد زرهانی، رئیس سازمان سما در مکاتبه‌ای با دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی این سازمان و موافقت خود را با اعمال تخفیف 50 درصدی شهریه برای دانشجویان سمایی اعلام کرد.

او افزود: زرهانی درخواست کرد مرجع تصمیم‌گیری کاهش شهریه دانشجویان ورودی جدید سما شوراهای نظارت و هماهنگی سمای استان‌ها باشد که دکتر میرزاده نظر مساعد خود را اعلام کرد.

یزدان‌پناه گفت: پیرو این توافق، رئیس سازمان سما اعمال تخفیف شهریه تا سقف 50 درصد را برای آموزشکده‌های کم‌متقاضی با صلاحدید شورای نظارت و هماهنگی استان‌ها، به دبیران این شوراها ابلاغ کرد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه و مقاطع دانشگاه آزاد
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵