اخبار / دانشگاهی / اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کنکور دکتری ۹۴ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کنکور دکتری ۹۴

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی«Ph.D» نیمه متمرکز سال ۹۴ در بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اسامی ۵۰۸ نفر به عنوان پذیرفته شدگان نهایی در این مرحله اعلام شده است که اسامی این افراد بعد از ظهر امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

وی افزود: از این تعداد ۱۹۰ نفر زن و ۳۱۸ نفر مرد هستند و در واقع ۳۷.۴۰ درصد پذیرفته شدگان زن و ۶۲.۶۰ درصد پذیرفته شدگان مرد هستند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در ردیف پذیرفتگان نهایی قرار می‌گیرند، می توانند با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر خواهد شد، ضمن مراجعه به وب سایت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام مربوط به هر کدرشته محل، در زمان مقرر برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: در صورتی که موسسه آموزش عالی مربوطه زمانی را برای ثبــت نام اعلام نکرده باشد پذیرفته شدگان می توانند در روزهای شنبه یا یکشنبه اول و یا دوم اسفندماه ۹۴ برای ثبت نام به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴