اخبار / دانشگاهی / اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هفته آینده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش در هفته آینده

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسفندیار چهاربند رییس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی 10 هزار نفری آموزش و پرورش اظهار کرد:  آزمون استخدامی برای جذب 10 هزار نیروی انسانی در آبان ماه سال گذشته در 53 شهرستان برگزار شد و ۲۳۳ هزار و ۴۲۱ داوطلب نیز برای شرکت در این آزمون استخدامی با یکدیگر رقابت کردند.
وی افزود: پس از آن نتایج اولیه آزمون استخدامی در دی ماه اعلام و روند مصاحبه پذیرفته‌شدگان آغاز شد.
رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 2 هزار و 200 ظرفیت خالی مانده بود، گفت: احتمالا هفته آینده سازمان سنجش لیست یک برابر ظرفیت را برای گزینش اعلام کند. بعد از انجام مراحل گزینش، نتایج قطعی اعلام می شود و باید برای شروع دوره های آموزشی منتظر اعلام نتیجه قطعی باشیم.
چهاربند یادآور شد: بعد از اعلام نتایج نهایی، دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان در دانشگاه فرهنگیان شروع می شود که زمان آن به احتمال زیاد اردیبهشت ماه خواهد بود.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶