اخبار / دانشگاهی / اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ارشد پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور ارشد پزشکی

اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 93 - 92 اعلام شد و پذیرفته شدگان در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه حق شرکت در آزمون ورودی سال بعد وزارت بهداشت برای این مقطع را ندارند.
به گزارش خبرنگار مهر، کارنامه هر یک از داوطلبان نیز بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است و تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون می توانند این کارنامه را دریافت کنند.
بر اساس مصوبه چهل و هشتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مورخ 19 تیرماه 91 دارا بودن حداقل 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی در بخش های بیمارستانی جهت شرکت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های پرستاری مراقبت ویژه و مراقبت ویژه نوزادان برای آزمون سال 92 و بعد از آن ضروری است.
همچنین بر اساس مصوبه پنجاه و یکمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مورخ 25 آذرماه 91 از آزمون سال تحصیلی 94- 93 و بعد از آن تمامی متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی گردش خون باید دارای حداقل 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی در یکی از رشته های پرستاری ، اتاق عمل و هوشبری باشند.
داوطلبان این آزمون تا 17 مهرماه فرصت دارند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعتراض خود را به صورت اینترنتی ارسال کنند.
پذیرفته شدگان ملزم به ارائه اصل و کپی مدارک مربوطه به دانشگاه پذیرنده هستند و در صورت محرز شدن مغایرت طبق مصوبات با آنها برخورد می شود.

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲