اخبار / تحصیلات تکمیلی / اعلام نتایج آزمون مدارس جدیدالتاسیس حوزه خواهران در 7بهمن به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج آزمون مدارس جدیدالتاسیس حوزه خواهران در 7بهمن

آزمون ورودی مدارس علمیه خواهران جدیدالتاسیس امروز جمعه 17 آذر به صورت هماهنگ در 11استان برگزار شد و نتایج نهایی در 7 بهمن اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مدارس علمیه خواهران جدیدالتاسیس شامل 13 مدرسه است که در 11 استان استقرار یافته‌اند و محل برگزاری آزمون شهر محل قرار گرفتن مدارس علمیه است که داوطلبان ورود به این مدارس علمیه در این آزمون طی 100 دقیقه به 100 سئوال چهارگزینه‌ای پاسخ دادند.   داوطلبان ورود به مدارس علمیه جدید التاسیس با حداقل دارای مدرک دیپلم پذیرش می‌شوند و منابع آزمون ورودی این مدارس مانند آزمون سراسری سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران در نظر گرفته شده است.   نتایج این آزمون به منظور دعوت به مصاحبه اول دی‌ماه اعلام خواهد شد و از سوم تا 20 دی‌ماه زمان مصاحبه داوطلبان در نظر گرفته شده است. همچنین زمان اعلام نتایج نهایی 7 بهمن‌ماه و زمان آغاز سال تحصیلی این مدارس علمیه نیز 15 بهمن‌ماه خواهد بود.   به گزارش مهر، آزمون ورودی سراسری حوزه‌های علمیه خواهران اردیبهشت‌ماه هرسال برگزار می‌شود و برای استفاده از ظرفیت مدارس علمیه‌ای که پس از مهرماه شرایط پذیرش طلاب را فراهم می‌کنند، آزمون ورودی این مدارس اکنون برگزار شد.   این مدارس علمیه در مناطق و شهرهای مهران و ایوان در استان ایلام، ماکو و قره ضیاءالدین در استان آذربایجان غربی، ماهدشت در استان البرز، ولنجک در استان تهران، آبیک در استان قزوین، رفسنجان در استان کرمان، گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، کوهدشت در استان لرستان، سنجان در استان مرکزی،‌ نکا در استان مازندران و تفت در استان یزد دایر شده‌اند.

تاریخ خبر جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱