اخبار / استخدامی / اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان تا ۲۱ مهرماه
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: نتایج آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان یک‌شنبه ۲۱ مهرماه جاری اعلام می‌شود.
علیرضا آموزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی کمیته آزمون دانشکده ادامه روند کار استخدام را در حال انجام است.
وی افزود: نتایج اولیه آزمون و اسامی پذیرفته‌شدگان در مرحله آزمون کتبی این دانشکده هم‌اکنون آماده شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: نتیجه یک و نیم برابر ظرفیت دانشکده علوم پزشکی در اوایل هفته آینده و تا روز یکشنبه اعلام خواهد شد.
آموزنده تصریح‌ کرد: کمیته آزمون اسامی پذیرفته‌شدگان این مرحله را به گزینش دانشکده اعلام کرده است تا با پذیرفته‌شدگان برای مصاحبه تماس گرفته شود.
وی اضافه‌ کرد: علاوه بر این اسامی پذیرفته‌شدگان یک و نیم برابر ظرفیت دانشکده علوم پزشکی در سایت دانشکده نیز قرار خواهد گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌ کرد: در این مدت با افرادی که مدارک آنها نواقص و مشکلاتی داشت نیز تماس گرفته شد و درخواست شد تا نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
وی افزود: پس از اعلام نتایج نفرات پذیرفته‌شده براساس ضوابط اعلام شده برای ادامه مراحل روند استخدامی خود به گزینش دانشکده ارجاع داده خواهند شد. اطلاعیه قبلی معاون دانشکده علوم پزشکی آبادان:  نتایج آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان هفته آینده اعلام می‌شود .
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: نتایج آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان که روز گذشته برگزار شد، هفته آینده اعلام می‌شود.
علیرضا آموزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان روز گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در سلامت کامل برگزار شده و نتایج آن نیز هفته آینده اعلام می‌شود.
وی با اشاره به نحوه اعلام نتایج این آزمون استخدامی اضافه کرد: شرکت‌ کنندگان در آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی آبادان می‌توانند با مراجعه وب‌سایتی که در آن ثبت‌نام کرده بودند، نتایج را مشاهده کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه از جزئیات آزمون استخدامی این مجموعه گفت و خاطرنشان کرد: برای شرکت در آزمون مذکور تعداد یک هزار و ۷۶۷ نفر شرکت کرده که در روز برگزاری؛ ۲۷۰ نفر غایب بودند.
وی تصریح کرد: بیش از یک‌هزار و ۷۰ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون را خانم‌ها و حدود ۷۰۰ نفر را آقایان تشکیل می‌دادند.
آموزنده در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان عنوان کرد: این آزمون در حالی برگزار شد که تعداد ۶۰ نفر از کارمندان دانشکده علوم پزشکی آبادان به عنوان مراقب در محل برگزاری آزمون حضور داشتند.
وی ضمن اعلام این موضوع که آزمون با هماهنگی‌های صورت گرفته با اورژانس، اداره برق، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی آبادان برگزار شد، گفت: چیزی حدود ۵۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان در این آزمون را متقاضیان تصدی پست حسابداری تشکیل می‌دادند.
این مقام مسئول دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در پایان اضافه کرد: با برگزار شدن آزمون، حصول نتایج و عبور از مرحله گزینش، ۹۰ نفر در آبادان، خرمشهر،هندیجان، ماهشهر و شادگان، جذب دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی آبادان می‌شوند

تاریخ خبر سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲