اخبار / دانشگاهی / اعلام نتايج تكميل ظرفيت كارشناسى دكتراى پزشكى تا اواسط هفته به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتايج تكميل ظرفيت كارشناسى دكتراى پزشكى تا اواسط هفته

<>محمدحسین پورکاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به زمان اعلام نتايج تكميل ظرفيت دكترى پزشكى اشاره كرد و گفت: نتايج اين مرحله از آزمون تا سه شنبه بر روى سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانى www.sanjeshp.ir قرار مى‌گيرد.

پورکاظمی با اشاره به ظرفيت پذيرش اين مرحله از آزمون دكترى پزشكى ادامه داد: براى تكميل ظرفيت دكترى پزشكى ٧٠ نفر امكان انتخاب رشته داشتند كه از ٢٦ تا روز ٢٩ مهر فرصت ثبت نام در اين مرحله بود.

<>پورکاظمی با بيان اينكه فرآيند پذيرش داوطلبان ثبت نامى در مرحله تكميل ظرفيت دكترى پزشكى از امروز آغاز شده است، افزود: ديروز نتايج کارشناسی ارشد پزشكى را اعلام و پس از آن فرآيند پذيرش تكميل ظرفيت دكترى پزشكى را آغاز كرديم.

<>گفتنى است؛ آزمون دکترای تخصصی (Ph.D) و دکترای پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) در روز ۴ خرداد ۹۶ برگزار شده است.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶