اخبار / وزارت آموزش و پرورش / اعلام نتايج بررسي اعتراض‌ها‌ به آزمون آموزش و پرورش تا نيمه مهر ماه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتايج بررسي اعتراض‌ها‌ به آزمون آموزش و پرورش تا نيمه مهر ماه


وزير آموزش و پرورش گفت: هر كسي به نتايج آزمون اين وزارتخانه اعتراضي دارد، طي يك هفته اعتراض خود را ارائه كند تا بررسي شود و سعي مي‌كنيم نتايج بررسي‌ها را نيز تا نيمه مهر به طور مكتوب اعلام كنيم به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا» به نقل از مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، حميدرضا حاجي‌بابايي اظهار داشت: در تمام استان‌ها شورايي تشكيل شده است تا اگر احياناً حقي از كسي ضايع شده است يا احساس مي‌كند كه نياز به رفع ابهام دارد، موضوع بررسي و اعلام شود.
وي تأكيد كرد: به عنوان وزير آموزش و پرورش اطمينان مي‌دهم تمام درخواست‌هاي تجديد نظر به قوت بررسي مي‌شود و همه استان‌ها موظف شده‌اند اين كار را پيگيري كنند.
حاجي‌بابايي گفت: اعلام كرده‌ايم هر كسي به نتايج آزمون اعتراضي دارد تا يك هفته اعتراض خود را ارائه كند تا بررسي شود و سعي مي كنيم نتايج بررسي ها را نيز تا نيمه مهر به طور مكتوب اعلام كنيم تا هيچ ابهامي براي كسي باقي نماند.
وي با اشاره به روند برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش افزود: اين آزمون با حضور 630 هزار داوطلب برگزار شد كه120 هزار نفر به مرحله دوم راه يافتند و از اين تعداد نيز 40 هزار نفر پس از شركت در مصاحبه هاي تخصصي ، پذيرفته نهايي شدند.
وزير آموزش و پرورش اظهار داشت: با نظارت معاونت منابع انساني رياست جمهوري، همه مراحل برگزاري آزمون استخدامي طبق قوانين مصوب مجلس انجام شد.
حاجي‌بابايي افزود: تمام قوانين در زمينه سهميه‌ها اعم از سهميه ايثارگران، معلولان، خانواده‌هاي شهدا و مناطق محروم در اين آزمون اجرا شده است.

تاریخ خبر شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۸۹