اخبار / دانشگاهی / اعلام میزان افزایش شهریه دانشجویان دکتری ورودی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام میزان افزایش شهریه دانشجویان دکتری ورودی ۱۳۹۵ دانشگاه آزاد

شهریه پایه و متغیر دانشجویان دکتری ورودی سال تحصیلی ۹۵-۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی با افزایش ۱۵درصدی نسبت به سال گذشته همراه است.

مطابق ابلاغیه شماره ۱۰/۴۴۰۰۴ مورخ ۹۵/۰۶/۲۷ دانشگاه آزاد اسلامی، نرخ شهریه شامل شهریه پایه و متغیر کلیه دانشجویان جدیدالورود از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۶ به شرح زیر افزایش می‌یابد:

شهریه پایه و متغیر دانشجویان جدیدالورود در کلیه مقاطع تحصیلی رشته‌های غیرپزشکی با نرخ ۱۵ درصد افزایش نسبت به شهریه پایه و متغیر دریافتی از دانشجویان در سال ۹۴ در نظر گرفته شود.

تبصره: افزایش شهریه رشته‌محل‌های کم تقاضای گروه غیرپزشکی بر اساس اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه اعم از قدیم و جدیدالورود از صفر تا ۱۵ درصد نسبت به سال ۹۴ و با مصوبه هیأت امنای هر استان تعیین می‌شود.

شهریه رشته‌های جدیدی که در واحدهای دانشگاهی دایر شده است و این رشته در واحدهای دیگر استان موجود بوده‌اند، بر اساس شهریه رشته‌های هم‌نام واحد دانشگاهی در استان تعیین می‌شود. چنان‌چه رشته در استان دایر نباشد، تعیین شهریه این رشته‌ها بر اساس رشته‌های هم‌نام در استان همجوار تعیین می‌شود.

تبصره: در صورت تصویب رشته با عنوان جدید برای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ میزان شهریه آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

ضمناً شهریه واحدهای بین‌الملل هر استان طبق مصوبه هیأت امنای همان استان محاسبه می‌گردد. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری 
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵