اخبار / دانشگاهی / اعلام مهلت ارسال فرم صلاحیت عمومی تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام مهلت ارسال فرم صلاحیت عمومی تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶

<>داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۶ که پیش از این نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی اقدام نکرده اند، تا ۲۵ آبان ماه مهلت دارند نسبت به تکمیل و ارسال این فرم اقدام نمایند.

بنا بر اعلام سازمان سنجش، کلیه داوطلبان تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالی هستند، و متقاضی شرکت در مصاحبه می باشند می‌بایست به منظور تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی با مراجعه به لینک مربوط که در سایت سازمان قرار دارد حداکثر تا تاریخ ۹۶/۰۸/۲۵ ضمن پرداخت مبلغ سیصد و سی هزار (۳۳۰٫۰۰۰) ریال بصورت اینترنتی، فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند. بدیهی است داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی اقدام ننمایند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

<>تبصره- داوطلبانی که قبلاً در این آزمون (دکتری سال ۱۳۹۶) فرم بررسی صلاحیت‌های عمومی را تکمیل نموده‌اند در این مرحله نیازی به تکمیل و ارسال مجدد آن ندارند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶