اخبار / استخدامی / اعلام ظرفیت پذیرش در اولین آزمون استخدامی دستیاران ستادی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام ظرفیت پذیرش در اولین آزمون استخدامی دستیاران ستادی

دریافت منابع آزمون های استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از سایت سنجش3

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ظرفیت پذیرش در اولین آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۴ دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور را اعلام کرد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون ۴۸۴ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند و  ۹۱۳ نفر متقاضی واجد شرایط در نهایت پس از مصاحبه های استخدام و گزینش به صورت پیمانی استخدام می شوند.

وی افزود: ثبت نام برای شرکت در این آزمون استخدامی دستیاران ستادی تا ۱۲ بهمن از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه دارد.

مشاور عالی سـازمان سنجـش آموزش کشور افـزود: دفتـرچه ثبـت نام برای شرکت در این آزمون استخدامی دستیاران ستادی همزمان با شروع ثبت نام از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد.

توکلی خاطـــرنشان کــرد: این آزمون در روزجمعه ۲۱ اسفندماه در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود و داوطلبان از روز ۱۷ اسفنــد می توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
دریافت منابع آزمون های استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴