اخبار / دانشگاهی / اعلام زمان بررسی صلاحیت‌های عمومی تکمیل ظرفیت دکتری ۹۵ دانشگاه شاهد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام زمان بررسی صلاحیت‌های عمومی تکمیل ظرفیت دکتری ۹۵ دانشگاه شاهد

<>جدول زمان‌بندی بررسی صلاحیت‌های عمومی معرفی‌شدگان تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی سال ۱۳۹۵ دانشگاه شاهد بدون انتشار عمومی فهرست اسامی اعلام شد.

<>جدول زمانبندی صلاحیت های عمومی معرفی شدگان تکمیل طرفیت دکتری سال ۱۳۹۵ دانشگاه شاهد به شرح ذیل می باشد: 

<>حضور راس ساعت

<>گروه

<>تاریخ مراجعه

<> صبح ۸

<>خواهران

<>شنبه ۱۳۹۵/۱۰/۲۵

<>۸ صبح

<>برادران

<>نکات مهم:
۱ـ مکان: ابتدای آزاد راه خلیج فارس، روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، دانشگاه شاهد؛
وسیله ایاب و ذهاب از ایستگاه متروی حرم مطهر امام خمینی(ره ) به دانشگاه فراهم می باشد.

<>۲ـ مدارک مورد نیاز: اصل شناسنامه و کارت ملی ـ یک برگ تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی- یک قطعه عکس ۴*۳ (لطفاً خودکار آبی نیز همراه داشته باشید)

<>۳ـ به استحضار کلیه معرفی شدگان محترم می رساند، ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران محترم(اعم از معرفی شدگان و همراهان آنان) با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه، صرفا با حجاب برتر(چادر) امکان پذیر می باشد.​

<>۴ـ اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و قبولی تلقی نمی شود و از این نظر هیچ گونه حقی را برای داوطلب ایجاد نمی نماید. همچنین عدم حضور در این مرحله از بررسی، به منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی می گردد و متعاقبا هیچ اقدامی در این رابطه امکانپذیر نخواهد بود.

<>۵ـ تمامی معرفی شدگان محترم لازم است راس ساعت تعیین شده حضور یابند. ضمنا با توجه به اینکه زمان بررسی پرونده هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از زمان حضور در دانشگاه و شروع بررسی ها بعضا تا ۴ ساعت ادامه می یابد، خواهشمند است برنامه ریزی لازم را در این خصوص به انجام رسانید.

<>۶ـ به منظور تکمیل نمودن فرم اطلاعات مورد درخواست دانشگاه، لازم است نام، نشانی دقیق و تلفن تماس سه نفر از معرفین خود (از محل کار، تحصیل و سکونت) که حتی الامکان خویشاوند نباشند و همچنین نشانی دقیق محل سکونت حداقل پنج سال اخیر خود را به همراه داشته باشید.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــریو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵