اخبار / دانشگاهی / اعلام زمان اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان ذخیره دکتری ۹۵ دانشگاه شهید بهشتی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام زمان اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان ذخیره دکتری ۹۵ دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی مهلت تکمیل و ارسال فرم تعهدنامه پذیرفته‌شدگان ذخیره دکتری این دانشگاه را ۱۲ تا ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۵ اعلام کرد.

بنا بر اعلام این دانشگاه، کلیه افرادی که به عنوان پذیرفته شدگان ذخیره آزمون دکتری سال ۱۳۹۵ دانشگاه شهید بهشتی معرفی شده اند، در صورت تمایل به ادامه تحصیل در این دانشگاه می بایست فرم اخذ تعهد را تکمیل و از تاریخ ۹۵/۵/۱۲ لغایت ۹۵/۵/۱۸  به صورت فایل pdf به آدرس ایمیل [email protected] ارسال نمایند.

لازم به ذکر است ارسال فرم تعهد توسط معرفی شدگان به عنوان ذخیره صرفاً جهت اعلام تمایل به ثبت نام در این دانشگاه است و هیچ حقی برای پذیرش ایشان ایجاد نخواهد کرد.

بدیهی است پس از بررسی مدارک کلیه متقاضیان، افراد واجد شرایط به ترتیب اولویت جایگزین نفرات اصلی که ثبت نام ننموده اند، می شوند و نتایج نهایی ازتاریخ ۹۵/۵/۲۳ اعلام خواهد شد.

* پس از تکمیل اطلاعات فرم تعهد و امضاء آن توسط متقاضی ارسال شود و نیاز به اخذ امضاء مسئول ذیربط در موسسه آموزش عالی نیست. ضمناً درج عنوان رشته مورد درخواست در موضوع ایمیل الزامی است.

خواهشمند است از مراجعه حضوری به دانشگاه و تماس تلفنی خودداری نمایید.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری 
و سایر 
مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3 

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵