اخبار / دانشگاهی / اعلام جزئيات پرونده داوطلبان دوره دکتری از طريق تلفن گويا به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام جزئيات پرونده داوطلبان دوره دکتری از طريق تلفن گويا

دریافت جزوات، سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب دکتریمعاون سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي گفت: داوطلبان دوره دکتري تخصصي بدون آزمون مي توانند کد رهگيري و شماره پرونده خود را از تلفن گويا دريافت کنند.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري آنا، دکتر علوي فاضل با اعلام اين خبر گفت: داوطلبان دوره دکتري تخصصي بدون آزمون که بايد اطلاعات مقالات و توليدات علمي خود را براي اين معاونت از طريق سايت www.azmoon.org ارسال کنند، در صورتي که کد رهگيري يا شماره پرونده خود را در اختيار ندارند، مي توانند با برقراري تماس با شماره 4743 و انتخاب گزينه 5 کد رهگيري و شماره پرونده خود را از سيستم بطور خودکار دريافت کنند.
وي افزود: داوطلبان دوره دکتري تخصصي بدون آزمون مي بايست عناوين توليدات علمي خود را منطبق با فرم موجود در سايت تکميل کنند لذا نيازي به ارسال کل متن مقاله نيست.
علوي فاضل درخصوص پاسخگويي به داوطلبان خاطرنشان کرد: هدف ما ايجاد شرايطي است که داوطلبان بتوانند بدون مراجعه يا اتلاف وقت به مطالبات و خواسته هاي خود برسند.
معاون سنجش و پذيرش ادامه داد: تقويت روابط عمومي مجازي مي تواند تا حد زيادي سطح و سرعت دسترسي را افزايش داده و اين امر به رضايت داوطلبان منجر خواهد شد.
وي در پايان گفت: ما در پي آن هستيم که در آينده کليه اعلام نتايج داوطلبان را براساس سيستم پاسخگويي تلفن گويا ايجاد کنيم تا در صورتي که داوطلبي امکان دسترسي به اينترنت نداشته باشد بتواند از طريق تلفن از نتايج خود مطلع شود.
دریافت جزوات، سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب دکتری

تاریخ خبر دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴