اخبار / دانشگاهی / اعلام تکمیل ظرفیت کارشناسی‌ارشد از 12 مهر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام تکمیل ظرفیت کارشناسی‌ارشد از 12 مهر

<>سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام تکمیل ظرفیت و رشته‌های جدید دوره کارشناسی‌ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در روز چهارشنبه 12 مهر 96 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 96 همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور از روز گذشته بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به نشانی www.sanjesh.org از نتایج خود مطلع شوند.

<>برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته‌شده در هر یک از کد رشته‌های انتخابی و در سهمیه مربوط تنظیم و از ظهر روز دوشنبه 13 شهریور منتشر می‌شود. پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی برای دریافت این کارنامه باید به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی و سایرین باید به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

<>تکمیل ظرفیت و رشته‌های جدید دانشگاه‌های دولتی

<>در صورت اعلام رشته محل‌های جدید از سوی موسسات آموزش عالی و تایید آنها از سوی دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری یا اعلام تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو از سوی موسسات، درصورت وجود تکمیل ظرفیت موضوع در اطلاعیه‌ای از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش در روز چهارشنبه 12 مهر 96 اطلاع‌رسانی می‌شود.

<>داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در صورتی که درباره مندرجات کارنامه سوالی داشته یا درباره انتخاب رشته‌ خود سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ 30 شهریور منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت این سازمان اقدام درخواست خود را ثبت کنند.

<>همچنین داوطلبان می‌توانند سؤالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن 42163 با پیش شماره 021 (با واحد پاسخگویی غیرحضوری روابط عمومی سازمان سنجش) در میان ‌بگذارند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶