اخبار / دانشگاهی / اعلام اسامی کد رشته‌های توافق شده طی چند روز آینده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام اسامی کد رشته‌های توافق شده طی چند روز آینده

<>رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تعامل سازنده وزارت علوم و دانشگاه آزاد در خصوص تایید کد رشته‌های کارشناسی ارشد گفت: گمان نمی‌کنم کد رشته‌ای بدون مجوز باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، دکتر علی اکبر ولایتی در حاشیه نشست معاونان آموزشی دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خصوص تایید کد رشته محل های دانشگاه آزاد تعامل خوبی بین وزارت علوم و دانشگاه آزاد شکل گرفته است و به تفاهمی در این زمینه نزدیک شده‌ایم.

<>رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه رییس دانشگاه دیروز جلسه‌ای با سرپرست وزارت علوم داشته، گفت: طی چند روز آینده اسامی کد رشته‌های توافق شده اعلام می‌شود و گمان نمی‌کنم در نهایت دچار مشکل شویم و کد رشته ای بدون تایید وزارت علوم داشته باشیم.

<>رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما منکر هدایت و رهبری وزارت علوم نیستیم و وزارت علوم برای ایجاد توازن بین دستگاه های آموزشی اقدام می کند و ما خوشبختانه در این زمینه به تفاهم رسیدیم.

<>ولایتی در خصوص اطلاعیه آخر وزارت علوم مبنی بر عدم تایید کد رشته های دانشگاه آزاد گفت: اینکه کسی بگوید کمیته سه نفره را قبول دارد یا نه، در اجرای مصوبه مجلس تغییری ایجاد نمی کند و نمی‌تواند مصوبه مجلس را نقض کند.

<>وی در ادامه توضیح داد: چطور می توانند بگویند که قانونی که از سال ۶۷ تصویب و انجام شده است را قبول نداریم و در نظام جمهوری اسلامی ایران تداوم بر اساس قانون است و بی قانونی معنایی ندارد.

<>رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با بیان اینکه تیر ماه امسال مجلس قانون سال ۶۷ را معتبر اعلام کرد و مصوبه دولت در سال ۶۹ نیز معتبر است،خاطرنشان کرد:
 کد رشته‌های دانشگاه آزاد بر اساس تایید کمیته سه نفر متشکل از نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، نماینده وزارت علوم و نماینده دانشگاه آزاد معتبر است.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۶