اخبار / دانشگاهی / اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مقطع کارشناسی پیوسته موسیقی و کارشناسی ناپیوسته پروتز دندان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مقطع کارشناسی پیوسته موسیقی و کارشناسی ناپیوسته پروتز دندان

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی مقطع کارشناسی پیوسته موسیقی و کارشناسی ناپیوسته پروتز دندان دانشگاه آزاد اعلام شد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه تهران گفت: اسامی پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی پیوسته موسیقی و کارشناسی ناپیوسته پروتز دندان امروز دوشنبه اعلام شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net نسبت به وضعیت خود اطلاع یابند.
وی در رابطه با زمان ثبت‌نام قطعی پذیرفته شدگان این دو رشته گفت: پذیرفته شدگان این دو رشته می‌توانند فردا سه شنبه 23 مهرماه به واحدهای دانشگاهی پذیرفته شده مراجعه کنند.
اقبالی در رابطه با پذیرش برخی از داوطلبان رشته موسیقی در سایر رشته‌ها گفت: متقاضیان رشته موسیقی که حد نصاب نمره برای تحصیل در این رشته کسب نکرده‌اند، برای سایر گزینه‌ها و رشته محل‌ها ارزشیابی شده و اسامی‌شان در سایت درج شده است که در صورت علاقه می‌توانند در این رشته‌ها ادامه تحصیل دهند.
وی گفت: اگر هر داوطلبی با سوال یا ابهامی مواجه شد می‌تواند با مراجعه به سایت www.pubr-azmoon.com سوال خود را مطرح کند تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲