اخبار / دانشگاهی / اعلام آمار نهایی شرکت‌کنندگان تکمیل ظرفیت دکتری ۹۵ سراسری به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام آمار نهایی شرکت‌کنندگان تکمیل ظرفیت دکتری ۹۵ سراسری

۲۲هزار و ۱۲۲ شرکت‌کننده مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سراسری سال ۱۳۹۵ برای حدود هزار و سیصد ظرفیت پذیرش رقابت خواهند کرد. <>دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر گفت: مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.d) نیمه‌ متمرکز سال ۹۵ به پایان رسیده است و در نهایت ۲۲ هزار و ۱۲۲ نفر در تکمیل ظرفیت ثبت نام کردند.

<>وی افزود: ظرفیت اعلام شده از سوی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی حدود یک هزار و ۳۰۰ نفر است و نتیجه اولیه پذیرش در نیمه اول آذرماه اعلام خواهد شد.

<>توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۵ شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده‌ بودند اما در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار نگرفته‌ بودند امکان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را داشتند.

آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۵ جمعه ۱۴ اسفندماه ۹۴ با رقابت ۱۵۸ هزار و ۹۴ داوطلب برگزار شد و برای اولین بار دانشگاه ها نتایج آزمون را به داوطلبان اعلام کردند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــریو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵