اخبار / دانشگاهی / اعطای بورس دکتری دولت چین به دانشجویان ایرانی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعطای بورس دکتری دولت چین به دانشجویان ایرانی

<> سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اعطای بورس کشور چین در دوره‌ دکتری به دانشجویان ایرانی برای سال تحصیلی ۲۰۱۷-۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آنا، با توجه به تلاش‌های سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کشور چین (موسسه کنفوسیوس) با اعطای تعدادی بورس در مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته تحصیلی زبان چینی برای سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ و در دوره های مختلف بلند‌مدت و کوتاه‌مدت به دانشجویان ایرانی موافقت کرده است.

<>علاقه‌مندان برای بورس کشور چین می‌توانند به آدرس اینترنتی http://Cis.Chinese.cn مراجعه و نسبت به نحوه پذیرش و کسب اطلاعات بیشتر و استعلام اعتبار نام دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق سامانه grad.saorg.ir اقدام نمایند.

<>پس از ثبت‌نام در این سامانه، باید متقاضیان فرم شماره ۱ اطلاعات متقاضیان بورس دول را پس از تکمیل به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان به آدرس پسـت الکترونیـکی [email protected] تا پایـان وقت اداری روز ۱۰ شهریور ۹۶ برابر با ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ ارسال کنند.

پس از پایان مهلت مقرر به هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶