اخبار / تحصیلات تکمیلی / اعزام تیم روانشناس دانشگاه تبریز به مناطق زلزله زده- توزیع غذای گرم به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعزام تیم روانشناس دانشگاه تبریز به مناطق زلزله زده- توزیع غذای گرم

رئیس دانشگاه تبریز از توزیع روزانه بیش از یک هزار پرس غذای گرم در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: در انتظار کمک های غیر نقدی دانشگاهیان هستیم. سید محمد تقی علوی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی حادثه دلخراش وقوع زلزله در برخی از شهرهای استان آذربایجان شرقی، جامعه دانشگاهیان کشور ستاد حمایت از آسیب دیدگان زلزله را با محوریت دانشگاه تبریز تشکیل شد. وی ادامه داد: این ستاد با هدف حمایت همه جانبه و امداد رسانی به مردم آسیب دیده از زلزله در این استان از سوی جامعه دانشگاهیان اعم از اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها ،  مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری تشکیل شد.
رئیس دانشگاه تبریز افزود: پس از وقوع زلزله دانشگاهیان کشور آمادگی خود را به صورت تلفنی برای کمک به زلزله زدگان اعلام کردند و اکنون منتظر کمک های غیر نقدی آنها هستیم.   وی با اشاره به فعالیت هایی که از زمان وقوع زلزله تا کنون توسط ستاد حمایت از زلزله زدگان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: از زمان وقوع زلزله، این ستاد کار خود را با جمع آوری هدایای غیر نقدی و توزیع آن بین مردم آسیب دیده آغاز کرد.   علوی ادامه داد: همچنین تیم روانشناسی دانشگاه به محل حادثه اعزام شده تا به ارایه خدمات روانشناسی به بازماندگان حادثه زلزله بپیردازد و سلف مرکزی دانشگاه هم روزانه بیش از یک هزار پرس غذای گرم را آماده کرده و در مناطق حادثه دیده توزیع می کند.
وی درباره اسکان بازماندگان حادثه زلزله در خوابگاه‌های این دانشگاه هم گفت: دانشگاه مشکلی برای اسکان بازماندگان ندارد منتهی از سوی مسئولان اعلام شده است که اسکان باید در یک مجموعه ورزشی شهر تبریز صورت گیرد تا خدمات دهی در وضعیت بهتری انجام شود.   وی تصریح کرد: با این وجود خوابگاه‌های دانشگاه تبریز آماده است و هر زمان که نیاز باشد برای اسکان بازماندگان حادثه زلزله اقدام خواهد کرد.   رئیس دانشگاه تبریزافزود: این دانشگاه تا کنون به صورت نقدی و غیر نقدی حدود 30 میلیون تومان به حادثه دیدگان زلزله کمک کرده است.   به گزارش مهر، دانشگاه تبریز با شماره تلفن های 3393606- 0411 و 09148138831 و همچنین آدرس ایمیل  [email protected] آماده هماهنگی و دریافت کمک های جامعه دانشگاهیان کشور است.

تاریخ خبر جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱