اخبار / دانشگاهی / اصلاحات دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اصلاحات دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد منتشر شد

رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصلاحیه دفترچه با توجه به صدور مجوز پذیرش رشته‌های جدید از سوی دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، بعد از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای برخی از دانشگاه ها  و موسسات آموزش عالی و همچنین با توجه به اعلام موارد اصلاحی از سوی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در برخی موارد مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، منتشر شده است. <>این اصلاحات شامل کاهش و افزایش ظرفیت، تغییر نیمسال پذیرش، حذف و اضافه برخی از کدرشته محل ها است.

<>داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ باید پس از ملاحظه این اطلاعیه و دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی، کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را انتخاب و در مهلت مقرر (از ۲۱ تا ۲۵ خرداد ۹۶) به ترتیب اولویت نسبت به درج کدرشته محل‌های مربوط در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

<>فایل اصلاحات برخی شرایط و ضوابط رشته های داری شرایط خاص، اصلاحات و حذفیات برخی کدرشته محل ها و همچنین کدرشته محل های جدید علاوه بر کدرشته محلهای دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶  در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶