اخبار / استخدامی / استخدام وزارت نیرو سال ۹۴ - استخدام و جذب ۲۰۰۰ کارشناس به صنعت آب و برق به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام وزارت نیرو سال ۹۴ - استخدام و جذب ۲۰۰۰ کارشناس به صنعت آب و برق

<>به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر مهاجری با تشریح برنامه‌های وزارت نیرو در بخش تحقیقات و منابع انسانی در سال ۹۴، اظهار داشت: نظام پژوهش و فناوری وزارت نیرو که در سال گذشته تهیه و نهایی شد، به‌زودی ابلاغ می‌شود و براساس آن، پژوهش‌های وزارت نیرو به سه بخش پژوهش‌های کاربردی، تحقیق و توسعه و طرح‌‌های کلان ملی تقسیم بندی می‌شود.

<>به‌گفته وی، در بخش تحقیق و توسعه اختیار زیادی به شرکت‌ها داده شده است تا کارهای تحقیق و توسعه را انجام دهند.
وی سپس ابراز امیدواری کرد: با نهایی کردن اجرای نظام آموزش‌های شغلی سازمانی، بتوانیم نقطه عطفی را در آموزش‌های ضمن خدمت و شغلی سازمانی وزارت نیرو در سال ۹۴ شاهد باشیم و حجم این آموزش‌ها را به دو میلیون نفر ساعت در سال ۹۴ برسانیم که بخش عمده آن آموزش‌های مدیریت خواهد بود.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد: بیش از دو هزار نفر در رده‌های کارشناسی و بالاتر که دست‌کم نیمی از آنان کارشناس ارشد خواهند بود، به مجموعه صنعت آب و برق کشور تزریق شود که شرایط آن کاملا فراهم شده است.
مهاجری در ادامه گفت: حرکت جهشی در فعال‌سازی دانشگاه‌های کشور در زمینه مطالعه‌های دشت‌ها، رودخانه‌ها، حوضه‌های آبریز و نیز حوزه‌های مرتبط با صنعت برق سامان‌دهی شده است و امیدواریم بخشنامه مربوط نیز نهایی و ابلاغ شود.
وی افزود: دستورالعملی هم به وزیر نیرو ارایه شده است که در صورت ابلاغ، اساتید کشور در صنعت آب و برق رتبه‌بندی می‌شوند و به میزان فعالیتی که در صنعت آب و برق دارند، مدال همکاری با صنعت آب و برق بگیرند.
وی در پایان گفت: به‌دنبال هموار کردن راهی هستیم تا دانشجویان ممتاز دانشگاه‌ها را دست‌کم در شرکت‌های غیردولتی زیرمجموعه صنعت آب و برق وارد کنیم.

تاریخ خبر یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴