اخبار / استخدامی / استخدام نیرو در نهاد کتابخانه‌های عمومی در سال ۹۴ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام نیرو در نهاد کتابخانه‌های عمومی در سال ۹۴

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در جمع کارشناسان و مسئولان اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان اظهار کرد: تشکیلات نهاد در دهه‌ای که گذشت با جهش و پیشرفت رو به توسعه همراه بوده است.
وی افزود: تشکیلات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منحصر به فرد و تحول در آن هم در کیفیت و هم در کمیت ملموس و قابل مشاهده است.
عضو هیئت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ادامه داد: ما در بحث نیروی انسانی رشد خوبی داشته و این نشان دهنده توسعه و تحول مبارک درون مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در استان‌ها است.
حسینی گفت: در سال ۹۴ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ۶۶۰ نفر جذب جدید خواهد داشت که از این تعداد ۲۰۰ نفر معترضین به آزمون سال قبل و مابقی از طریق آزمون جدید نهاد کتابخانه‌های عمومی از میان داوطلبان رشته‌های مرتبط و تحصیلات کتابداری در کتابخانه‌های عمومی مشغول به‌کار می‌شوند.
وی افزود: ارتباط مؤثر کتابداران سراسر کشور با دبیرکل از تحولات مثبت و قابل تقدیر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.
عضو هیئت امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خاطرنشان کرد: کتابخانه باید محور کار در مجموعه و کتابخانه محوری باید سیاست اصلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور باشد.
حسینی ادامه داد: برای منابع ارسالی به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور، سعی نهاد بر مخاطب شناسی اقوام و شرایط استان‌ها بوده و تلاش کرده‌ایم تا با حمایت از انتشارات کشور مجموعه کتابخانه‌های غنی و پرباری را داشته باشیم.
وی تصریح کرد: در سال ۹۳ انتشارات کودک و نوجوان حدود ۱۰۰ میلیون تومان کتاب به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرده که امیدواریم این روند ادامه یابد.

برای دریافت سوالات و منابع آزمون استخدامی اینجا را کلیک نمایید.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳