اخبار / استخدامی / استخدام شرکت پتروشیمی امیر کبیر سال ۹۵ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام شرکت پتروشیمی امیر کبیر سال ۹۵

دریافت منابع آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی و سایر ارگان های دولتی از سایت سنجش3
شرکت پتروشیمی امیرکبیر واقع در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی (بصورت قرارداد مدت معین) از میان داوطلبان مرد (ذکور) واجد شرایط بومی در مقطع دیپلم (متولدین یا افرادی که مدرک تحصیلی دیپلم خود را در شهرستان ماهشهر اخذ نموده اند) و مقطع لیسانس ( متولدین یا افرادی که مدرک تحصیلی دیپلـــم خود را در استان خوزستان اخذ نموده اند) از طــریق آزمون کتبی ، مصاحبه تخصصی ،طــب صنعتی ،گـزینش و تست روانشناسی دعوت به همکاری می نماید .
۱) شرایط استخدامالف ) تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

ب ) متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

ج ) عدم سوء پیشینه کیفری

د ) برخورداری از تندرستی و توانایی کامل جسمانی متناسب با نوع کار و سلامت روانی

هـ ) دارا بودن برگ پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم .(تاریخ ترخیص خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ آزمون باشد)

و ) حداکثر سن برای داوطلبان در مقطع دیپلم  ۲۵   لیسانس ۳۰ سال می‌باشد.( (مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن اضافه می گردد)تبصره (۱) : سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی در صورت تایید ، به سقف سنی افزوده خواهد شد. داوطلبان شرکت در آزمون می بایست در صورت قبولی در آزمون و هنگام دعوت به مصاحبه ، اصل مدارک مربوط به سوابق قبلی خود در موسسات دیگر را ارائه دهند.

ه) حداقل معدل کل جهت مقاطع دیپلم  و لیسانس ۱۴ می باشد.

۱-۱-داوطلبان استخدام در صورت پذیرفته شدن در آزمون می بایست مدارک تحصیلی و تخصصی معتبر مورد نیاز را به شرکت ارائه دهند. مدارک دانشگاهی کسانی قابل قبول برای شرکت در آزمون است که مورد تائید شرکت قرار گیرد.

۱-۲-داوطلبان خدمت در شرکت باید از لحاظ تندرستی واجد شرایط جسمانی و روانی لازم برای کار به نحوی که توسط شرکت تعیین می‌گردد، باشند. بدین منظور قبل از استخدام از کلیه داوطلبان توسط پزشک معتمد شرکت یا مرجع ذیصلاح معاینه پزشکی (طب صنعتی) به عمل می‌آید ، استخدام داوطلب منوط به این است که نتیجه معاینه رضایت‌بخش باشد.

تبصره (۲) : داوطلبان مقاطع تحصیلی بالاتر حق شرکت در مقاطع تحصیلی پایین تر را ندارند و چنانچه پس از شرکت در آزمون محرز گردد که شخص دارای مدرک تحصیلی بالاتر در رشته قبول شده باشد ، در هر مرحله از آزمون و فرآیند استخدام از پذیرش وی جلوگیری بعمل خواهد آمد .

تبصره (۳) : چنانچه  در هر مرحله از آزمون مشخص گردد که اطلاعات و مدارک ارائه شده توسط داوطلب خلاف واقع بوده است ، از پذیرش ایشان در هر مرحله از فرآیند دعوت به همکاری جلوگیری بعمل خواهد آمد .

تبصره (۴) :کارکنان دارای مدرک تحصیلی دیپلم شاغل در بخشهای پیمانکاری شرکت پتروشیمی امیرکبیر  می توانند بدون در نظر گرفتن نوع گرایش دیپلم در آزمون شرکت نمایند. (صرفاً جهت ردیف های ۱ و ۲ جدول رشته ها)

تبصره (۵) :  داوطلبان ردیف های  ۱۳ و ۱۴ و  ۱۵ و۱۶ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ در صورت داشتن شرایط و سوابق کاری مرتبط اعلام شده می توانند بدون شرکت در آزمون کتبی و صرفاً جهت مصاحبه تخصصی ثبت نام نمایند . ارائه اصل مدارک مربوط به سوابق کاری در روز مصاحبه ضروری می باشد.


ردیفمقطع تحصیلیرشته تحصیلیتعداد مورد نیازشرایط و شیوه جذب۱دیپلمریاضی/تجربی/صنایع شیمیایی۹آزمون کتبی و مصاحبه…۲دیپلمکلیه رشته ها۲حداقل سه سال سابقه کار ایمنی و آتش نشانی-آزمون کتبی و مصاحبه۳لیسانسمهندسی شیمی کلیه رشته ها بجز صنایع غذایی۲۹آزمون کتبی و مصاحبه…۴لیسانسمهندسی مکانیک کلیه گرایش ها۷آزمون کتبی و مصاحبه…۵لیسانسمهندسی برق قدرت۳آزمون کتبی و مصاحبه…۶لیسانسمهندسی الکترونیک و کنترل۸آزمون کتبی و مصاحبه…۷لیسانسمهندسی صنایع۱آزمون کتبی و مصاحبه…۸لیسانسشیمی کلیه گرایشها۶آزمون کتبی و مصاحبه…۹لیسانستغذیه۱آزمون کتبی و مصاحبه…۱۰لیسانسمحیط زیست۱آزمون کتبی و مصاحبه…۱۱لیسانسمدیریت کلیه گرایشها/روانشناسی صنعتی سازمانی۲آزمون کتبی و مصاحبه…۱۲لیسانسکامپیوتر/سخت افزار/شبکه/IT۳آزمون کتبی و مصاحبه…۱۳لیسانسمهندسی مکانیک۲صرفاً از طریق مصاحبه تخصصی و دارای حداقل ۵ سال سابقه کار در زمینه بازرسی فنی۱۴لیسانسمهندسی مواد۲صرفاً از طریق مصاحبه تخصصی و دارای حداقل ۵ سال سابقه کار در زمینه بازرسی فنی۱۵لیسانسمهندسی الکترونیک۳صرفاً از طریق مصاحبه تخصصی و دارای حداقل ۵ سال سابقه کار در زمینه بازرسی فنی۱۶لیسانسحقوق۱صرفاً از طریق مصاحبه تخصصی و دارای حداقل ۵ سال سابقه کار در زمینه امور حقوقی۱۷لیسانسمهندسی صنایع/مکانیک/عمران۱صرفاً از طریق مصاحبه تخصصی و دارای حداقل ۵ سال سابقه کار در زمینه امور پیمانها۱۸لیسانسمدیریت کلیه گرایشها۲صرفاً از طریق مصاحبه تخصصی و دارای حداقل ۵ سال سابقه کار در زمینه خدمات عمومی و رفاهی۱۹لیسانسمهندسی عمران۱صرفاً از طریق مصاحبه تخصصی و دارای حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط
مدارک مورد نیاز :داوطلبان می بایست اصل و تصویر مدارک ذیل را در صورت پذیرفته شدن در آزمون و هنگام دعوت به مصاحبه ارائه نمایند.۱-      شناسنامه (تمام صفحات)۲-        کارت ملی۳-      کارت پایان خدمت۴-      آخرین مدرک تحصیلی۵-      سوابق کاری مرتبط مورد نظر۶-      رزومه کاری مربوط به ردیفهای ۲و ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ جدول رشته ها۷-      ارسال عکس : متقاضیان می بایست عکس ۴*۳ پرسنلی خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت اسکن نموده و در هنگام ثبت نام در قسمت مربوطه بارگزاری نمایند.

۴) مواد آزمون :۱-مقطع تحصیلی دیپلم : هوش واستعداد تحصیلی، مبانی کامپیوتر، ادبیات فارسی، زبان انگلیسی۲-مقطع تحصیلی لیسانس : ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، کامپیوتر و دروس تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی.

۵) نحوه ثبت نام : داوطلبان می توانند از ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخه ۹۵/۳/۱تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخه ۹۵/۳/۱۰ جهت تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و پرداخت مبلغ ۱۵۰/۰۰۰ ریال به عنوان هزینه ثبت نام از طریق سایت اینترنتی www.akpc.ir  اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند .(هزینه آزمون به هیچ وجه مسترد نمی گردد). مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و به ثبت نام های پس از تاریخ اعلام شده ترتیب اثر داده نمی شود.(ثبت نام زمانی تکمیل می گردد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد).

تبصره (۶) : کارت ورود به جلسه آزمون روزهای سه شنبه ۹۵/۳/۱۸و چهارشنبه ۹۵/۳/۱۹از طریق سایت اینترنتی اعلام شده توزیع می گردد. زمان و مکان آزمون کتبی در روز توزیع کارت اعلام خواهد شد. نتایج آزمون از طریق سایت اینترنتی اعلام شده به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

تذکرات بسیار مهم :
۱.چنانچه داوطلب استخدام با درج مشخصات غیر واقعی یا مغایر با شرایط استخدام ثبت نام نماید، طبق ضوابط از ادامه مراحل استخدام وی (در هر مرحله حتی پذیرش و اشتغال ) ممانعت بعمل خواهد آمد.۲. داوطلبان استخدام بایستی با ارائه مدارک تحصیلی در مقاطع مورد نظر در آزمون شرکت نمایند. بدیهی است در صورتی که در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود فردی با مدرک تحصیلی نا معتبر در آزمون ثبت نام و شرکت نموده ، ادامه اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام وی در هر مرحله حتی پذیرش و اشتغال بکار منتفی خواهد شد.۳.در هر مرحله از استخدام ، چنانچه خلاف موارد اعلام شده در این آگهی و یا اظهارات فرد با مستندات مربوط به وی ، مشاهده و اثبات شود ، به همکاری با او خاتمه داده خواهد شد.۴.موکداً اعلام می گردد ثبت نام در آزمون صرفاً اینترنتی و بر اساس آگهی مندرج در سایت می باشد.۵.از پذیرفته شدگان تعهد محضری خدمت به میزان ۵ سال بعد از دوره آموزش اخذ خواهد شد.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر
مدیریت منابع انسانیدریافت منابع آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی و سایر ارگان های دولتی از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵