اخبار / استخدامی / استخدام جدید در بانک دی ۹۴ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

استخدام جدید در بانک دی ۹۴

<>لینک های دریافت سوالات و منابع آزمون استخدامی بانک دی
http://www.sanjesh3.com/exam_oth.php?id=50&t=2
http://www.sanjesh3.com/exam_oth.php?id=50&t=1

بانک دی صرفا به جهت تکمیل بانک اطلاعاتی از کسانی که در چهارچوب شرایط مبتنی بر مدل شایستگی قرار میگیرند اقدام به پذیرش رزومه در سایت نموده و در فرصت مناسب بعد از کسب مجوز جذب نیرو اقدام به پذیرش و دعوت از داوطلبین برای سیر مراحل استخدام اعم از (آزمون ، مصاحبه ، گزینش و معاینات پزشکی) مینماید :

<>الف) شرایط عمومی
· تابعیت ایران و متعهد و ملتزم به نظام جمهوری اسلامی ایران.
· اعتقاد به دین مبین اسلام.
· عدم سوء پیشینه کیفری (نداشتن سابقه محکومیت قضایی که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردد)، همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی .
· عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
· توانایی جسمانی و روانی لازم (با تأیید پزشک معتمد بانک).
· داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی به استثنای معافیت پزشکی. (مخصوص آقایان)
· عدم اشتغال و یا نداشتن هرگونه تعهد خدمتی به سازمان ها ، نهادها ، مراکز آموزشی و مؤسسات دولتی و وغیر دولتی و نداشتن ممنوعیت استخدام .

<>ب ) شرایط سنی – تحصیلات : و رشته های مورد نیاز
· لیــسـانس : حداقل سن ۲۱ سال ، حداکثر سن ۲۸ سال , حداقل معدل ۱۴ چهارده
· فوق لیسانس: حداقل سن ۲۳ سال ، حداکثر سن۳۲ سال , حداقل معدل ۱۴ چهارده

<>*تمامی رشته های مرتبط بانکی اعم از مدیریتها ، حسابداری ، بانکداری ، کامپیوتر ، برق و مخابرات ، حقوق ، زبان انگلیسی ، روابط عمومی

<>تبصره : داوطلبین همکاری بازنشسته و یا دارای سابقه کار مدیریتی داشتن حداکثر ۵۵ سال سن و داوطبین دارای تجربه کار مرتبط بانکی حداکثر سن به شرط احراز شرایط در مصاحبه تخصصی ۳۵ سال میباشد .
· خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در شرایط یکسان در قیاس با سایر متقاضیان ، از اولویت برخوردار می باشند.
· در صورت ارائه مدارک معتبر توسط افراد خانواده معظم ( شهدا، جانبازان،آزادگان ومفقودالاثرها) حداکثربه میزان ۵ سال به شرط سنی اضافه خواهد شد .

<>· داوطلب بومی: بومی به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:
الف : محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای همکاری یکی باشد.
ب: حداقل چهارسال را بهمراه خانواده خود در استان مورد تقاضای همکاری ، سکونت داشته باشد. تایید میزان سنوات سکونت براساس محل صدور شناسنامه ، محل اخذ مدرک تحصیلی ، محل انجام خدمت وظیفه و تایید نهایی کارشناسان بانک ، صورت می گیرد.

<>ب) مدارک موردنیاز :
بارگذاری عکس ۴*۳ تمام رخ جدید با فرمت jpg و حجم کمتر از ۱۰۰kb در سایت بانک
بارگزاری تصویر مدرک تحصیلی
بارگزاری کپی شناسنامه
بارگزاری کپی کارت ملی

<>ج) ضوابط لازم برای ثبت نام :
· داوطلبان عزیز می بایست پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط همکاری (در صورت دارا بودن شرایط) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
· کلیه متقاضیان می بایست نسبت به ثبت اطلاعات و بارگذاری عکس و کلیه مدارک خواسته شده در فرم ثبت نام و ارسال موفق آن اطمینان حاصل نموده و کد رهگیری مربوطه را جهت قرار گرفتن در مسیر مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند
· کلیه متقاضیان جهت اطلاع از نحوه رسیدگی به درخواست و انجام بقیه مراحل با مراجعه به سایت در قسمت پیگیری می توانند مراحل بعدی را رصد نمایند .

<>تبصره:
· ثبت نام صرفاً از طریق سایت بانک دی و با مراجعه به گزینه دعوت به همکاری صورت می پذیرد بنابر این به درخواست ها و یا مدارک ارسالی از طریق پست و یا مراجعه حضوری ، هیچگونه ترتیب اثری داده نشده و تعهدی نیز برای بانک ایجاد نخواهد کرد.
· پذیرفته شدگان نهایی از طریق سایت و ایمیل اطلاع رسانی خواهند شد .

<>د) نکات مهم :
چنانچه متقاضی با مدرک تحصیلی بالاتر در مقطع تحصیلی پایین تر در آزمون شرکت نماید از همکاری و اشتغال وی در هر مرحله ، ممانعت بعمل خواهد آمد.
از پذیرفته شدگان تعهد خدمتی اخذ می گردد.
صرفاً فارغ التحصیلان رشته های مشخص شده در جدول رشته های مورد نیاز با گرایشهای ذکر شده می توانند در آزمون شرکت نمایند و پذیرش دیگر رشته ها وگرایش ها امکان پذیر نمی باشد.
ثبت نام و شرکت در آزمون هیچگونه تعهد استخدامی برای بانک ایجاد نمی نماید.
در صورتیکه خلاف هر یک از موارد مندرج در فرم همکاری در مورد هر یک از داوطلبان به اثبات برسد ، از همکاری و اشتغال وی در هر مرحله ممانعت بعمل آمده و برابر ضوابط قانونی با وی برخورد خواهد شد .
مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می باشد.
در صورت قبولی در آزمون ، به مدارک ارائه شده فاقد معدل کل و یا گواهی های صادره از سوی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی که مبین گذراندن تعداد واحدهای مقاطع تحصیلی و یا ریز نمرات و یا برگ تسویه حساب باشد تحت هیچ عنوان ترتیب اثر داده نشده و قبولی داوطلب از درجه اعتبار ساقط میشود .

<>ه) مواد آزمون:
آزمون بصورت تستی از طریق سیستم بوده و شامل موارد ذیل میباشد :۱) معارف اسلامی (عقاید – احکام – اخلاق). ۲) هوش. ۳) شخصیت. ۴) علوم بانکی واقتصادی ۵) علوم رایانه ای در حد ICDL پیشرفته .

<>زمان آزمون و مصاحبه متعاقباً بعد از فیلتر های اولیه و ارزیابی رزومه ها از طریق تماس تلفنی و ایمیل به متقاضیان اعلام میگردد .

<>بانک دی در راستای نقش آفرینی ارزشی و استفاده از تجارب گرانقیمت بازنشستگانِ محترم سیستم بانکی ، در نظر دارد از بین این عزیزان پس از مطالعه دقیق رزومه های ارسالی دعوت بمصاحبه و نهایتا انعقاد قرارداد همکاری در سطح کل کشور نماید .
شرایط اختصاصی :
۱- حـداکثـر ســن مجـاز بـرای شروع همکاری ۵۵ سال میباشد .
۲- حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات میباشد .
۳- توانایی کار با نرم افزار های اداری ( Word – Excel ) ، اتوماسیون های اداری و بانکی مورد انتظار میباشد .
۴- تبحّر در استفاده از نرم افزارهای بانکی ترجیحاً بانک ایران مورد انتظار میباشد .
۵- آشنایی کامل با خدمات الکترونیکی بانکها وجود داشته باشد .
۶- از زمـان بــازنشستــگی حـداکثر ۲ سال سپری شده باشد .
۷- پستها و سمتهای معتبر برای همکاری : رییس شعب ممتاز ، درجه یک یا دو – رییس منطقه – معاون شعب درجات یک و دو
۸- نداشتن هرگونه منع بکارگیری پس از استعلام از بانک محل اشتغال (بازنشستگی)
۹- برخورداری از روابط عمومی مناسب و روحیه مشتری مداری
۱۰- محل سکونت ترجیحاً مراکز استانها باشد .
۱۱- در صورت لزوم برای دعوت به مصاحبه از طریق شماره همراه مندرج در فرم ، اطلاع رسانی لازم صورت میپذیرد .

تاریخ خبر یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۴